maximus30 написав:Даю подсказку....!
При проточке сошки под палец, теряется тело самой сошки....
Не зовсім так, отвір в БМВ-сошці зміщений до кінця сошки а для УАЗівського пальця потрібно проточувати більший отвір зі зміщенням центру до середини сошки (тобто в сторону кріплення редуктора). Таким чином розточка ні на мікрон не звужує стінок кінцевика сошки, найслабше місце залишається абсолютно таким же, без змін і в тому ж місці.
З іншого боку, перепресування шліців від БМВ в УАЗівську сошку таки суттєво впливає на міцність, бо якраз там і з'їдає до 50% тіла. Плюс до того, після перепресування часто в якості "затверджувача" використовується зварка, яка послабляє метал біля місць зварного шва. Навіть нагрівання послаблює метал. А якщо ще й додається шплінт то він може виконувати роль Титаніка - бути початком тріщини, оскільки на нього припадатиме найбільше крутних зусиль. До речі, найбільше навантаження на сошку якраз відбувається на місці кріплення редуктора, крім бокових навантажень (як на наконечнику) вона там має ще й крутне навантаження, саме тому вона там така широка.
Звичайно, це все теорія, в користуванні працюють і такі і інші сошки, але я особисто 100% користуюся машиною в горах, на дуже крутих перекосах, в сантиметрах від стометрових проваль і явно не на рівному асфальті. Для мене такі деталі, самі розумієте, важливі. Та й зрештою, чому лише для мене - втрата управління на трасі при відкритих зустрічних смугах, яких у нас більшість - справа не з тих, які можна забути при внесенні змін у конструкцію