РЕЗИНА или КОРКОВОЕ ДЕРЕВО - какие ПРОКЛАДКИ лучше?

Все, что касается двигателя, обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

РЕЗИНА или КОРКОВОЕ ДЕРЕВО - какие ПРОКЛАДКИ лучше?

Повідомлення Dmitry Skyrta » Пон липня 16, 2007 14:37

Двигатель течет со всех щелей: крышки клапанов, двух боковых крышечек и поддона :( Возник вопрос - на что менять все эти прокладки: на резину или корок?
Езжу на СПИРТОХОДЕ
Аватар користувача
Dmitry Skyrta
Участник движения
 
Повідомлення: 375
З нами з: Сер травня 30, 2007 23:19
Звідки: Киев, Печерск, +38(067)4494352

Повідомлення BoBeG » Пон липня 16, 2007 15:38

Резинові краще
я найшов тільки пробкові
Перед тим як ставити прокладку піддона треба вирівняти трохи поверхню отворів на піддоні
якшо не рівномірні
бо це може привести до не рівномірного затягування і тріскання прокладки
і я випарював пробкові прокладки перед тим як ставити.
УАЗ 315201, УМЗ 414, воєнні мости
______________________________________
http://www.uaz-club.org.ua/gallery/index.php?cat=10101
Аватар користувача
BoBeG
Участник движения
 
Повідомлення: 694
З нами з: Пон грудня 25, 2006 12:53
Звідки: Львів
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення Dmitry Skyrta » Пон липня 16, 2007 16:13

BoBeG написав:Резинові краще
я найшов тільки пробкові
Перед тим як ставити прокладку піддона треба вирівняти трохи поверхню отворів на піддоні
якшо не рівномірні
бо це може привести до не рівномірного затягування і тріскання прокладки
і я випарював пробкові прокладки перед тим як ставити.

А чим резинові кращі?
Як випарювати пробкові?
Езжу на СПИРТОХОДЕ
Аватар користувача
Dmitry Skyrta
Участник движения
 
Повідомлення: 375
З нами з: Сер травня 30, 2007 23:19
Звідки: Киев, Печерск, +38(067)4494352

Повідомлення BoBeG » Пон липня 16, 2007 16:34

Резинові краже тим що зними паритися менше :D
Береш кипятильник->банку->воду->кипятиш
над паром тримаєш пробку
або можна швидше
просто розмочити в гарячій воді
взяти клійонку грубу
покласти на неї пробки
розстелити
залити туда окропу
завернути
Суть випарювання в тому шоб корок трохи розбухтів від води і він буде гнучким і не тріскатиметься.
Лишню воду перед тим як ставити краще витерти з поверхні, решта буде витіснена.
Ше можливо резинові довше живуть(якшо то резина бензомасло стійка).
Ну і без герметика не обійтися коли вже ставити будеш.
Востаннє редагувалось BoBeG в Пон липня 16, 2007 21:58, всього редагувалось 1 раз.
УАЗ 315201, УМЗ 414, воєнні мости
______________________________________
http://www.uaz-club.org.ua/gallery/index.php?cat=10101
Аватар користувача
BoBeG
Участник движения
 
Повідомлення: 694
З нами з: Пон грудня 25, 2006 12:53
Звідки: Львів
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення Dmitry Skyrta » Пон липня 16, 2007 18:33

BoBeG написав:Ну і без герметика не обійтися коли вже ставити будеш.

Ооо, дякую за інструктаж!! А якого герметика??
Езжу на СПИРТОХОДЕ
Аватар користувача
Dmitry Skyrta
Участник движения
 
Повідомлення: 375
З нами з: Сер травня 30, 2007 23:19
Звідки: Киев, Печерск, +38(067)4494352

Повідомлення hellcat » Пон липня 16, 2007 19:33

Герметик на стыки прокладок, больше не надо. Когда будешь ставить - прижми поддон к двигу чем-то, если не снимал то просто домкратом. Торчащие куски полукруглых обрезать чтоб торчали на 15 мм или вообще резать не надо.

Я когда ставил не запаривал - кипятку не достать было. Просто замочил в воде пару часиков.
Drive... to survive!

УАЗ-31601 '99, УАЗ-452 '85
Аватар користувача
hellcat
Член клуба
 
Повідомлення: 1248
З нами з: Суб січня 06, 2007 12:59
Звідки: Киев

Повідомлення Dmitry Skyrta » Пон липня 16, 2007 19:38

hellcat написав:Герметик на стыки прокладок, больше не надо. Когда будешь ставить - прижми поддон к двигу чем-то, если не снимал то просто домкратом. Торчащие куски полукруглых обрезать чтоб торчали на 15 мм или вообще резать не надо.

Я когда ставил не запаривал - кипятку не достать было. Просто замочил в воде пару часиков.


Тоесть, на сами прокладки с обоих сторон красный герметик не нужно? А прокладка поддоне не цельная, как под крышку клапанов?
Езжу на СПИРТОХОДЕ
Аватар користувача
Dmitry Skyrta
Участник движения
 
Повідомлення: 375
З нами з: Сер травня 30, 2007 23:19
Звідки: Киев, Печерск, +38(067)4494352

Повідомлення BoBeG » Пон липня 16, 2007 21:57

Я два рази ставив пробкові
Першого разу без герметика
то в тому місці де підон найбільше притиснув прокладку вона тріснула
і масло сочилося
другого разу вже нормально розпарену-розмочену прокладку ставив на герметик
тут головне не переборщити з герметиком мазав блище до зовнішньої сторони блока не далі від шпильок і навколо шпильок , також і на піддон наносив герметик, ставив піддон в ямі без домкрата-
важко самому то робити , взагаліто є для того спец інструмент.
Пробка має властивіть приплюснутися і отвори робляться трохи овальними тому краще коли там буде герметик
+ герметик компенсує дуже маленькі нерівності
Також варто навколо отворів піддона найти випуклості і трохи їх вистукати , тоді не буде проблем з нерівномірним принисканням прокдадки
Набір прокладок для піддона складається з 4 штук.
Герметик червоний.
УАЗ 315201, УМЗ 414, воєнні мости
______________________________________
http://www.uaz-club.org.ua/gallery/index.php?cat=10101
Аватар користувача
BoBeG
Участник движения
 
Повідомлення: 694
З нами з: Пон грудня 25, 2006 12:53
Звідки: Львів
Машина: УАЗ 3151


Повернутись до Двигатель

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість