Радиатор: паять или менять

Все, что касается двигателя, обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

Радиатор: паять или менять

Повідомлення Konstantas » Чет квітня 12, 2007 13:13

Всем привет!
Пришла весна, полезли глюки :(
Начал сопливить радиатор в верхней части, тосол потиху уходит, приходиться доливать. Вот и думаю - паять или менять радиатор.
Как паять - не знаю, поэтому вопрос, где это сделать лучше всего?
Если менять, то на какой?
Что-то слышал про варианты:
1. Ставить новый родной.
2. Ставить от 3160.
3. Ставить Газелевский.
Какой вариант наиболее предпочтительней с т.з. меньших переделок и хорошего качества изделия?
Моежет есть еще какие соображения на сей счет?
Вне дорог! Вне компромиссов!
Konstantas
Член клуба
 
Повідомлення: 418
З нами з: П'ят травня 13, 2005 17:45
Звідки: Киев

Повідомлення Shurik » Чет квітня 12, 2007 14:23

Найти где паяют и паять.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення Инквизитор » Чет квітня 12, 2007 18:15

если радиатор "толстый" - попробовать запаять.
если обычный - менять
Правильный джип - японский джип.
Инквизитор
Участник движения
 
Повідомлення: 2574
З нами з: Пон лютого 05, 2007 15:05
Звідки: Киев, Сырец, Одоевского,1 050-4433557

Повідомлення talisman » Вів липня 17, 2007 13:35

Народ поскажите , какое показание датчика температуры охл. жидкости - является правильным на прогретом двигателе, а то у меня даже в жару выше чем 40 грд. не поднимается, я уже даже датчик новый купил, то что вкручивается в радиатор, (а сейчас задумался может это стрелочный датчик врет). (Недавно появилось это...обычно если не ошибаюсь - 80 грн. было.)
Аватар користувача
talisman
Участник форума
 
Повідомлення: 98
З нами з: Чет березня 29, 2007 16:36
Звідки: ЄвроТалісман
Телефон: 0503317117

Повідомлення BoBeG » Вів липня 17, 2007 13:47

Якшо в тебе є термостат то буде температура в межах 76-82 градуси.
Скажи тип давача який в тебе в помпі , я потім гляну в книжку який опір і при якій температурі , тоді зможиш перевірити.
Той що в радіаторі має замикатися при певній температурі , якшо на повністю прогрітому двигуні він замикається(і на показометрі 40 градусів) значить в тебе показометр бреше(якшо давач в помпі новий).
УАЗ 315201, УМЗ 414, воєнні мости
______________________________________
http://www.uaz-club.org.ua/gallery/index.php?cat=10101
Аватар користувача
BoBeG
Участник движения
 
Повідомлення: 694
З нами з: Пон грудня 25, 2006 12:53
Звідки: Львів
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення talisman » Вів липня 17, 2007 14:04

В принципі, помпа нова, принцип давача не знаю який !
Річ в тому що При несправному термостаті , все одне рідина повинна прогріватися хочаб на 60 грн. Так ! А ВОна вище ніж 40 не піднімається !..тому я вирішив що тут якісь витрибеньки с замикаючим татчиком температури в радіаторі !...але може і з самим стрілочником!
Аватар користувача
talisman
Участник форума
 
Повідомлення: 98
З нами з: Чет березня 29, 2007 16:36
Звідки: ЄвроТалісман
Телефон: 0503317117

Повідомлення Shurik » Вів липня 17, 2007 14:59

Это сам прибор.
У меня такое было.
Кипел при 80.
Меняй - 25гривень все удовольствие.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення talisman » Вів липня 17, 2007 15:17

Дякую, спробую замінити Датчик, як не допоможе.. то й стрілочника заміню!!
Аватар користувача
talisman
Участник форума
 
Повідомлення: 98
З нами з: Чет березня 29, 2007 16:36
Звідки: ЄвроТалісман
Телефон: 0503317117

Повідомлення talisman » Пон липня 23, 2007 9:51

Shurik написав:Это сам прибор.
У меня такое было.
Кипел при 80.
Меняй - 25гривень все удовольствие.


Заменил датчик тот что стоит под помпой, ничего не поменялось больше чем 45-50 грд. стрелка не поднялась!
Вопрос а тот датчи что стоит севрху радиатора, для чего он , это наверное датчик аварийной температуры закипания??? Но при контакте его на массу ничего не меняется реально вообще!!! Может он влиять на показание стрелочного датчика,!??
Аватар користувача
talisman
Участник форума
 
Повідомлення: 98
З нами з: Чет березня 29, 2007 16:36
Звідки: ЄвроТалісман
Телефон: 0503317117

Повідомлення Инквизитор » Пон липня 23, 2007 11:21

Влиять не может.
Работает на лампочку над приборами
Правильный джип - японский джип.
Инквизитор
Участник движения
 
Повідомлення: 2574
З нами з: Пон лютого 05, 2007 15:05
Звідки: Киев, Сырец, Одоевского,1 050-4433557

Повідомлення talisman » Пон липня 23, 2007 11:24

kkk_GAZ240 написав:Влиять не может.
Работает на лампочку над приборами

Що ж робити !
Так як У Рудьковського буде , винен стрілочник чи що ?? Так не хотілося стрілочника замінювати !!! але прийется певно !!)
Аватар користувача
talisman
Участник форума
 
Повідомлення: 98
З нами з: Чет березня 29, 2007 16:36
Звідки: ЄвроТалісман
Телефон: 0503317117

Повідомлення BoBeG » Пон липня 23, 2007 12:34

Можна перевірити той що в помті таки чином:
зливаєш трохи води з системи охолодення
щоб коли викрутиш давач вода не лилася
береш кусок дроту шоб заземлити давач
далі береш банку кипятиш воду
береш одразу давач корпус якого заземлений
і який підключений до показуючого("стрілочника")
далі вмикаєш і дивишся яка температура буде
вона має бути між 80-100 гр.
УАЗ 315201, УМЗ 414, воєнні мости
______________________________________
http://www.uaz-club.org.ua/gallery/index.php?cat=10101
Аватар користувача
BoBeG
Участник движения
 
Повідомлення: 694
З нами з: Пон грудня 25, 2006 12:53
Звідки: Львів
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення talisman » Пон липня 23, 2007 12:37

BoBeG написав:Можна перевірити той що в помті таки чином:
зливаєш трохи води з системи охолодення
щоб коли викрутиш давач вода не лилася
береш кусок дроту шоб заземлити давач
далі береш банку кипятиш воду
береш одразу давач корпус якого заземлений
і який підключений до показуючого("стрілочника")
далі вмикаєш і дивишся яка температура буде
вона має бути між 80-100 гр.


панове цей алгоритм призведе до самогубства, дякую .... я вже за 16 грн. купив та вкрутив новий нічого не змінилося!!! далі буду ковиряти...стрілочника ..!
www.anp.kiev.ua
Аватар користувача
talisman
Участник форума
 
Повідомлення: 98
З нами з: Чет березня 29, 2007 16:36
Звідки: ЄвроТалісман
Телефон: 0503317117

Повідомлення BoBeG » Пон липня 23, 2007 12:46

Так як я тобі казав робиться тарировка давач-стрілочник
якшо поставити паралельно давачу додатковий опір то можна підігнати покази показуючого приладу і тоді не треба нічого міняти.
Тобто чим менша температура тим більший опір давача і павпаки, коли паралельно давачу підключити додатковий опір то загальний опір зменшеться.
Взагаліто набагато простіше змінити показуючий прилад :)
УАЗ 315201, УМЗ 414, воєнні мости
______________________________________
http://www.uaz-club.org.ua/gallery/index.php?cat=10101
Аватар користувача
BoBeG
Участник движения
 
Повідомлення: 694
З нами з: Пон грудня 25, 2006 12:53
Звідки: Львів
Машина: УАЗ 3151


Повернутись до Двигатель

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron