Вчився їздити на дядьковому ЗАЗ968М. Далі було:
1. ЗАЗ 968АЕ, накатав 50000 км. Перший досвід засаджування в багно, подальшого висмикування і джечення (Жужик був вкомплектований здоровим реєчним домкратом

).
2. ВАЗ 2101, 20000 км. Після Жигуля пішов період службових авто.
3. Форд Ескорт, 136000 км - службовий.
4. ВАЗ 2104, 67000 км - службовий.
5. Опель Сінтра, 146000 км - службовий.
6. Знову з'явився власний автомобіль - ГАЗ 69. Ним проїхав 580 км і поставив на реконструкцію

.
7. Тойота Ленд Круїзер 100, 57000 км - службовий, на якому їжджу зараз. Авто класне, дає майже таке ж задоволення від поїздки, як і ГАЗон.
8. ВАЗ 2121, скоро 10000 км - друге власне авто. Користуємо спільно з жінкою, як запущу ГАЗика - Нивка перейде під цілковите керування дружини. Ниву купив тому, що "підсівши" на 4х4 від нього вже важко відмовитись. Враження від машини суперечливі: легковик - легковиком, особливо після високих рамних ГАЗ 69 чи Тойоти, але, стерво, їде по багну так, шо... Один нюанс звертає на себе увагу: Нива із двигуном 1,6 споживає 11 л на 100 км, а Ленд Круїзер із двигуном 4,2 та АКПП споживає 12 л на 100 км... правда не 92-го, а солярки...
Стосовно того, для чого яка машина і яка з них перша, а яка друга... Справа в тому, що ніколи, окрім пари останніх років, в мене не було можливості мати дві машини. Я звик використовувати те, що маю для всіх потреб. Дотримуюсь цього принципу не тільки по відношенню до авто. Коли зроблю ГАЗик, то так само буду їздити ним і в багно, і до театру, і на роботу.

Хоча розумію, що будь-яка універсальна річ поступиться набору речей спеціалізованих. Гадаю - це питання лежить швидше в якійсь світоглядній площині і залежить більше від вдачі та характеру ніж від раціональних міркувань
