Основна проблема в рульовій колонці - вона крутить в другу сторону (тобто руль вправо а колеса в ліво
Насос - встав на рідні місця (в мене двигун ОМ 616), првда довелось в боковій кришці капота, в районі сидіння вистукати "грижу" і трохи доварити бляхи. Треба буде переробляти кріплення сидіння.
Шланги від мерседеса виявились дуже короткими 30-40 см. А треба 130см. Я купив відповідний шланг (на фірмі Львівпідшипник мене довго завіряли що він використовується для ГПР), штуцери вирізав із старого шланга і скріпив їх хомутами (з тих дорожчих). При прокачуванні в районі помпи тріскає шланг і пид тиском заливає весь салон маслом
Зараз на стадії пошуку нормального шланга.
Фото ще немає, як зроблю то виложу.
Може хто знає, де можна купити відповідний шланг?

,
, крепление под шпильки помпы и болт сбоку в головку, натяжная планка от генератора 2101, на родном не понравилась консоль (расстояние между местами крепления меньше чем вылет шкива от точки крепления к головке).