Мототур

Тут говорим обо всём, что не вписывается в тематику других разделов

Модератори: Shurik, Модераторы форума

Мототур

Повідомлення Алексей » Сер жовтня 15, 2008 21:15

Понравился отчёт :) Как сам побывал :D
http://kudesnique.livejournal.com/193604.html
Алексей
Участник форума
 
Повідомлення: 28
З нами з: Чет серпня 30, 2007 19:12
Звідки: Запорожье

Повідомлення ЯНКИ » Сер жовтня 15, 2008 23:26

санки за линк. для меня ценная - ужо с полгода вынашиваю идею подобного вояжа. и в монголию тоже. ща вот эндуру присматриваю. дорого конечно, но...

Последний раз редактирую....
Инквизитор
Что вы за человек? У вас нет ничего положительного! - У меня нет ничего положительного? А реакция Вассермана?
http://yanky-ua.blogspot.com
NISSцатьUAZег
Аватар користувача
ЯНКИ
Участник движения
 
Повідомлення: 1202
З нами з: П'ят грудня 02, 2005 15:30
Звідки: Киев, штат Оболонь

Повідомлення yuralev68 » Чет жовтня 16, 2008 0:49

ЯНКИ написав:санки за линк. для меня ценная - ужо с полгода вынашиваю идею подобного вояжа. и в монголию тоже. ща вот эндуру присматриваю. дорого .........

Якщо на тверде покриття-Хонда варадеро, рік катався, попробував і бімери і ктм, хонда найкраща і під високий ріст супер і мотор мені сподобався. На гірші дороги-ктм, легший і за хонду і за бмв-це визначальне. бмв-ходова, як на мене-найкраща, а все інше гірше за попередні, хіба ГС1200 кращий мотор має, але не пробував, не знаю, або НР-2, цей легший , але ціна...
Аватар користувача
yuralev68
Участник движения
 
Повідомлення: 669
З нами з: Чет травня 22, 2008 15:04
Звідки: Івано-Франківськ

Повідомлення Саид » Чет жовтня 16, 2008 10:03

Да... зацепило...
Аватар користувача
Саид
Член клуба
 
Повідомлення: 3075
З нами з: Сер лютого 28, 2007 17:44
Звідки: Киев, Лукьяновка
Машина: УАЗ 3163

Повідомлення ЯНКИ » Чет жовтня 16, 2008 10:46

yuralev68 написав:
ЯНКИ написав:санки за линк. для меня ценная - ужо с полгода вынашиваю идею подобного вояжа. и в монголию тоже. ща вот эндуру присматриваю. дорого .........

Якщо на тверде покриття-Хонда варадеро, рік катався, попробував і бімери і ктм, хонда найкраща і під високий ріст супер і мотор мені сподобався. На гірші дороги-ктм, легший і за хонду і за бмв-це визначальне. бмв-ходова, як на мене-найкраща, а все інше гірше за попередні, хіба ГС1200 кращий мотор має, але не пробував, не знаю, або НР-2, цей легший , але ціна...


я вот трансальп 650 мозгую, ездил?
Что вы за человек? У вас нет ничего положительного! - У меня нет ничего положительного? А реакция Вассермана?
http://yanky-ua.blogspot.com
NISSцатьUAZег
Аватар користувача
ЯНКИ
Участник движения
 
Повідомлення: 1202
З нами з: П'ят грудня 02, 2005 15:30
Звідки: Киев, штат Оболонь

Повідомлення Алексей » Чет жовтня 16, 2008 19:18

У меня тот же диагнос :D и те же муки выбора перед ценой и надёжностью :)

yuralev68,ЯНКИ
На мой взляд,у Варадеро есть три минуса, для таких поездок.
первая-дисковые колёса
вторая-высокооборотистый двигатель от Fire Storm_a...хотя и дефорсированный.
третья-цена...хотя...может не всё так плохо :)
Для себя,остановился на нескольких моделях и требований:
Tenere,Afrika Twin,Super Tenere 750,Kawasaki KL650A
Спицованные колёса,достаточный ход подвескок,возможность использования низких сортов бензина,ремонтопригодность и максимальная надёжность двигателя(одностволки вне конкуренции).
А Трансальп,если ничего не путаю,потомок Африки,но уже более асфальтовый вариант.
Алексей
Участник форума
 
Повідомлення: 28
З нами з: Чет серпня 30, 2007 19:12
Звідки: Запорожье

Повідомлення yuralev68 » П'ят жовтня 17, 2008 0:41

Трансальп (у мого друга є, хоч їздив дуже мало, але орієнтуюсь)...а також всі аналоги ендуро з моторами 600-660куб., крім ктм, мягкі, класні і також мають право на життя. Але далеко їхати-не нагрузиш так, як 1000куб.. ну і скажу чесно, дуже скоро мотора перестає хватати. КТМ- той дикіший (якщо так можна сказати), але на дальняк-вузьке сідло, незручно, хіба їхати як на Дакарі-стоячи, він для цього по-моєму найкраще пристосований, ну і з шістсоток самий екстремальний і по моєму легкий (рама хромо-молібден).

Варадеро, як опцію має спицьовані колеса (можна докупити), литі колеса теж трохи зупиняли, ще як опція іде центральна лапка-якщо купиш з нею-рахуй повезло, демонтаж коліс різко полегшується. Коли купив і почав їздити про свої побоювання відносно коліс забув зразу, підвіска настільки енергоємка, що все що є на нашому асфальті хаває і не замічає, а скакати , як на кросовому і так не получиться-230кг-це занадто. Хотів зекономити на дугах (130-150 єврів) на обїзній Переяслава в дощ приложився при 80 на бік, пласмасу зібрав, доїхав до Франківська, поклеїв, тільки покраска 100 баксів, дуги купив через тиждень.
Мотор у Варадери-бомба, хоча реально жити починає після 5-6000 і так до 9000, але можна і на менших обертах повзати. На наших дорогах в розгоні до 200 мало спортів втримається на рівні, осбливо коли є гармошечка :D Крім того купуючи комплект дві зірочки-ланц (раз на 15000км, десь 280-300 євро)можна взяти силові (задня зірочка трохи більша, не памятаю кількість зубів). тоді взагалі проблема повільного пересування на оборотистому моторі пропаде взагалі, хоча я цього і так не замічав. Проблема була-заїхати в пісок і виїхати, більше ніде нічого. При установці силових зірочок максималка падає з 205,до190-195, але зате сотню набираєш не за 3,8 сек, а за 3,3. На дорозі дуже динамічна, комфортна швидкість 140-160, при чому позволяє при обгонах з цієї швидкості різко стартувати на відміну від бмв, той тупив і все-переключайся і крути аж жалко мотора. Гарно тримає пряму, як паравоз, але в повороти треба класти прямо таки силою, бмв в повороти лягає просто супер, це від них не забереш.
Ціна...я свою 1999р.в. , з Італії, брав в 2006за 7000 дол., продав цим літом за 8200, новіші думаю до 10000 можна знайти.

Африка твін надійна, але не швидкісна, Кавасакі КЛЕ650-апарат для дачі і для початківців-навіть не розглядайте, Тенере гірше від Афріки Твін, а Супер -Тенере (6-ти разовий переможець Дакара з Стефаном Петерганселем за рульом) тепер не випускають і найти в нормальному стані не можливо, Її потомок Ямаха ТДМ, є 800. новіші -900, до речі теж заслуговує на увагу.

Але я - за Варадеро, причому двома руками, свою продав тільки по причині перелому шийки стегна (зламав не на моцику, в машині), на моц скоріше, як за два роки не сяду, щоб стояв в гаражі пропадав-теж не правильно.

http://www.ua-offroad.com/gallery/displ ... =159&pos=0
Востаннє редагувалось yuralev68 в П'ят жовтня 17, 2008 22:35, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
yuralev68
Участник движения
 
Повідомлення: 669
З нами з: Чет травня 22, 2008 15:04
Звідки: Івано-Франківськ

Повідомлення Алексей » П'ят жовтня 17, 2008 19:40

yuralev68
Буду на русском,так как не стоит укр.раскладка.

И всё же....не соглашусь :)
Т.е. Варадеро мотоцикл конечно хороший,но это скорее вседорожний паркетник,чем полноценный эндуро.В таких путешествиях,как вышеприведённая статья,на первое место выходит не максимальная скорость и мощность двигателя,а максимальная надёжность и высокая проходимость.А компании из 4-6 мотоциклов,врядли будет двигаться со скоростью 180-190км/ч(если хотят конечно доехать до цели),крейсерские 120-140 более чем достаточно,на мой взгляд.
У меня при выборе,первые два места пока занимают Африка и новый Тенере.Африка привлекает 2-х цил.двигателем и распространённостью(что облегчает поиск запчастей),а Тенере,тем что он новый :P хотя отзывов о нём очень мало.Один из "доступных",новый 12тыс.
А Супер Тенер коненечно редки,но при желании(сильном)вполне возможно найти достойный аппарат,было б желание :)
Алексей
Участник форума
 
Повідомлення: 28
З нами з: Чет серпня 30, 2007 19:12
Звідки: Запорожье

Повідомлення yuralev68 » П'ят жовтня 17, 2008 22:24

Визначальним у виборі моца мабуть все-таки є маршрут:
Якщо асфальт або тверді хоч і розбиті дороги, то Варадеро, БМВ
Якщо пампаси-то мабуть Африка, КТМ, за нову Тенере теж не чув нічого, ні доброго, ні поганого.
Якщо КОНКРЕТНІ пампаси-то брати 600, тут визначальним буде легкість моцика. А якість у них більш-менш одинакова.

Їхати колоною-120-140, це максималка, згідний. Більше 4-х моциків в колоні-це теж не добре, хіба би хлопці вже давно катаються і добре знають хто як їде......Сам би на якийсь Байкал поїхав на моці.....Бо України явно мало. Якось за тиждень катнувся, суміщаючи роботу і віддих Франківськ-Львів-Запоріжжя-Черкаси-Київ-Франківськ, то так ніби і не їздив нікуди далеко.
У вас в Запоріжжі до речі і набрався досвіду їзди по піску, на Хортиці,
тепер в пісок просто ніколи не поїду на важкому моцику.

Колись катався на "Дніпрі" і тільки на картинки дивився з західними моциками, а тепер, дивись вже доросли до своїх іномарок.
Хоча думаю куплю "Дніпро" з коляскою все-таки, переберу, помалюю в чорний лак і буду тільки на великі свята виїздити. Колись свій продав, а тепер жалію.
Аватар користувача
yuralev68
Участник движения
 
Повідомлення: 669
З нами з: Чет травня 22, 2008 15:04
Звідки: Івано-Франківськ

Повідомлення MudMax » Пон жовтня 20, 2008 9:33

Отчет понравился. Хотя лично я двухколёсной техники откровенно боюсь.
Мы поговорили о машинах и пришли к выводу, что если уж покупать что-нибудь, так это ГАЗ-69, но их, к сожалению, не продают. (Стругацкие)
Аватар користувача
MudMax
Член клуба
 
Повідомлення: 3240
З нами з: Суб січня 06, 2007 18:02
Звідки: Киев (06.01.1983)

Повідомлення Yalta_biker » Пон жовтня 20, 2008 10:03

класс! Я тока вчера видел на ай-петри патриот с одесским номером и ктм-ом сзади (висел поперек машины на хитрой платформе), жаль не сфоткать ни догнать не успел. Тоже работаю над тем, чтоб эндурку прикупить, но пока реалии обещают только Хонду Трансальп
Вот ударишь напильником по голове - больно, не ударишь - скучно. Парадокс…
Аватар користувача
Yalta_biker
Участник движения
 
Повідомлення: 1382
З нами з: Сер березня 19, 2008 15:48
Звідки: Ялта (Ливадия), Крым

Повідомлення Алексей » Нед жовтня 26, 2008 20:05

ЯНКИ
В Монголию на моте-это сильно :) http://moto.zr.ru/articles/54931
Алексей
Участник форума
 
Повідомлення: 28
З нами з: Чет серпня 30, 2007 19:12
Звідки: Запорожье

Повідомлення ЯНКИ » Пон жовтня 27, 2008 11:48

Алексей написав:ЯНКИ
В Монголию на моте-это сильно :) http://moto.zr.ru/articles/54931


монголия это кусок маршрута, а вообще задум свалить на месяца 2-3 сибирь-монголия-китай-казахстан... дело за малым - деньги+время+мот :)

ps: но созрел уже однозначно, вопрос тока появившихся возможностей
Что вы за человек? У вас нет ничего положительного! - У меня нет ничего положительного? А реакция Вассермана?
http://yanky-ua.blogspot.com
NISSцатьUAZег
Аватар користувача
ЯНКИ
Участник движения
 
Повідомлення: 1202
З нами з: П'ят грудня 02, 2005 15:30
Звідки: Киев, штат Оболонь

Повідомлення Алексей » Сер жовтня 29, 2008 19:56

ЯНКИ
Если не секрет-когда планируете выезд?

yuralev68
О adventure можно подробней?А то что-то редкая машинка в наших краях...по объявлениям все без документов идут..
Алексей
Участник форума
 
Повідомлення: 28
З нами з: Чет серпня 30, 2007 19:12
Звідки: Запорожье

Повідомлення ЯНКИ » Сер жовтня 29, 2008 20:08

Алексей написав:ЯНКИ
Если не секрет-когда планируете выезд?


2009, осень - шенген обкатать, если трансальп весной притащут
2010 - уже на восток, если доживу конечно (кстати по китаю есть ньюанс - вроде на границе мототуристов отсекают, политика такая, надо в консульство сходить)

для ценителей - http://motoadventure.narod.ru/ (про монголию душевно там и про владик и дальнобой всяческий )
Что вы за человек? У вас нет ничего положительного! - У меня нет ничего положительного? А реакция Вассермана?
http://yanky-ua.blogspot.com
NISSцатьUAZег
Аватар користувача
ЯНКИ
Участник движения
 
Повідомлення: 1202
З нами з: П'ят грудня 02, 2005 15:30
Звідки: Киев, штат Оболонь

Далі

Повернутись до Круглый стол

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron