Модератор: Модераторы форума
Bobikus написав:1. Перевагу дорожнього просвіту можна компенсувати вищими колесами, що вплине не тільки на збільшення кліренсу та дорожнього просвіту але і збільшить прохідність за рахунок збільшення зовнішнього діаметру а відтак і плями доторку колеса (думаю не вартує розповідати чому більші колеса кращі).
задній діф заварити і поставити на задній міст хаби.
MudMax написав:За цю ціну думаю можна було б знайти вояки.
Ну власне мене цікавило блокування двох осей. Так якось надійніше виглядає.А якщо машина асфальту не бачить, то не грішно було би задній діф заварити і поставити на задній міст хаби.
Так, різка арок для мене це сам раз - карпатські кам'янисті дороги та зарослі проїзди роблять по нижньому краю кузова суцільну чеканку - простіше буде цей срам зрізати ніж шпатлювати та фарбуватиАле більші колеса будуть більшими не лише вниз, що збільшує дорожній просвіт, а й вгору, що зменшує амплітуду мостів, або починає вимагати різки арок або ліфту.
Так і зроблю. Дякую.По поводу шума в мосту. Возможно, что плохо отрегулирован мост. У меня залито масло Тад 17. И никаких претензий нет. Мастер, который настраивал мост рекомендовал более густые масла. Например, смешать нигрол и Тап 15 - 50/50.
Shurik написав:задній діф заварити і поставити на задній міст хаби.
Ты вначале попробуй. Чтоб не оказалось что получится неуправляемый утюг.
Так в России народ так уже не один год ездит. Некоторые психи и передний диф заваривали.
MudMax написав:И как он может получиться неуправляемым? передок будет поворачиваться, ну а сзади в случае включения обоих хабов одно колесо будет пробуксовывать что на бездоре не так критично как на асфальте.
Повернутись до Трансмиссия, ходовая, тормоза, рулевое, колеса и шины
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість