Поставив самоблоки від БТР. Звітуюся.

Круг вопросов по трансмиссии, ходовой, тормозной системам, колесам и шинам обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

Поставив самоблоки від БТР. Звітуюся.

Повідомлення Bobikus » Чет квітня 23, 2009 12:03

Спробую додати свої 5 копійок у вічну суперечку мости-вояки проти колхозів-самоблоків. Саме такий вибір стояв і передімною.

Після того, як перелопатив томи уазбуки, уаз-клубу та інших форумів прийняв рішення на користь самоблоків. Причини:

1. Перевагу дорожнього просвіту можна компенсувати вищими колесами, що вплине не тільки на збільшення кліренсу та дорожнього просвіту але і збільшить прохідність за рахунок збільшення зовнішнього діаметру а відтак і плями доторку колеса (думаю не вартує розповідати чому більші колеса кращі).
2. Ремонтопридатність колхозів залишається тією ж, можливість заміни півосі в дорозі є більш реальною ніж у вояках.
3. Часто застрягаю з причини густого болота, крутих підйомів ітд, машина часто використовується в горах, асфальт бачить тільки при потребі ремонту та заправки.

Самоблоки замовив у Харкові Ставив за порадою Shurika у Сокільниках на Львівщині.

Перші враження:

Негатив:

1. Шум в мостах. Навіть якийсь свист.
2. Максималка впала до 100 км/год. Очевидно, потрібно пошаманити з маслом в мостах. ТАД-17 не рулить.
3. З'явився страх злизати півосі при вивішуванні коліс. Покищо безрезультатний.
4. Потреба купувати нову гуму не відпала - якщо раніше буксували 2 колеса, тепер так само буксують 4. Дивно, але на тій же гумі в умовах суцільного болота заїзджаю не набагато дальше.

Позитив:

1. Офігітєльна поведінка в коліях - по перше краще вискакує а по-друге, якщо я раніше шукав дві сухі або тверді колії, тепер достатньо однієї, як на мотоциклі - яке в'язке болото би не було, колеса, що їдуть по сухому просто витягують інших. Тому багато непроходимих болот стали не проблемою - достатньо хоч кусочка трави чи твердого грунту праворуч чи ліворуч.
2. На задньому приводі набагато легше стало дріфтувати - при потребі різкий кут повороту можна компенсовувати заносом. Причому це в мене стало практичним прийомом, не для подуріти а для того, щоб розвернутисчя чи попасти в різкий поворот.
3. Казки про спрацювання самоблоків на асфальті і тим самим збільшення радіуса поворота для себе розвіяно - я як не намагався викликати це - все марно. Вони може і спрацьовують, але говорити, що машину виносить з апексу - однозначно перебільшувати. Можливо відчувається зайве тертя гуми, але машина повторює траекторію зовнішнього по відношенню до поворота колеса, оскільки децентрова сила більше натискає на нього, відтак при більшому притисканні і терті "здається" внутрішнє колесо, рідко легенько підсвистуючи на бруківці чи трамвайних рейках.
4. Легше брати круті підйоми. Якось впевненіше. Коли на заводських диферинціалах відчуваєш пробуксовування під гірку, інколи робиться страшно, адже позаду може бути величезний спуск. На самоблоках машина піднімає дуже впевнено. Відчуваєш себе як на ліфті з диваном :)

Вартість питання - дифи по 1400 грн за кожен, установка обійшлася десь по 500 грн за міст. Ставив у 2 мости. Думаю, що інвестиція вартує цього, хоч і хотілося би дешевше.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення MudMax » Чет квітня 23, 2009 12:17

За цю ціну думаю можна було б знайти вояки. А якщо машина асфальту не бачить, то не грішно було би задній діф заварити і поставити на задній міст хаби.
Мы поговорили о машинах и пришли к выводу, что если уж покупать что-нибудь, так это ГАЗ-69, но их, к сожалению, не продают. (Стругацкие)
Аватар користувача
MudMax
Член клуба
 
Повідомлення: 3240
З нами з: Суб січня 06, 2007 18:02
Звідки: Киев (06.01.1983)

Re: Поставив самоблоки выд БТР. Звітуюся.

Повідомлення Olexa » Чет квітня 23, 2009 12:21

Bobikus написав:1. Перевагу дорожнього просвіту можна компенсувати вищими колесами, що вплине не тільки на збільшення кліренсу та дорожнього просвіту але і збільшить прохідність за рахунок збільшення зовнішнього діаметру а відтак і плями доторку колеса (думаю не вартує розповідати чому більші колеса кращі).

Але більші колеса будуть більшими не лише вниз, що збільшує дорожній просвіт, а й вгору, що зменшує амплітуду мостів, або починає вимагати різки арок або ліфту.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Student » Чет квітня 23, 2009 12:24

Хороший отчет.

У меня стоит самоблок в переднем мосту. Так мах скорость не изменилась. Порядка 120 по GPS.

По поводу шума в мосту. Возможно, что плохо отрегулирован мост. У меня залито масло Тад 17. И никаких претензий нет. Мастер, который настраивал мост рекомендовал более густые масла. Например, смешать нигрол и Тап 15 - 50/50. Но я пока езжу на Тад-17. Мост ни каких шумов не издает.

А по поводу поведения на бездоре - во всем полностью согласен.
Что не убивает, то делает нас сильнее.
Аватар користувача
Student
Член клуба
 
Повідомлення: 3788
З нами з: Вів березня 27, 2007 17:18
Звідки: Киев, Соломенка
Телефон: +38050949 три три 29
Машина: УАЗ-31514

Повідомлення Shurik » Чет квітня 23, 2009 12:31

задній діф заварити і поставити на задній міст хаби.

Ты вначале попробуй. Чтоб не оказалось что получится неуправляемый утюг.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення Bobikus » Чет квітня 23, 2009 12:32

MudMax написав:За цю ціну думаю можна було б знайти вояки.


Ну власне вибирав між вояками і самоблоками. Вибрав самоблоки за ту ж ціну.

А якщо машина асфальту не бачить, то не грішно було би задній діф заварити і поставити на задній міст хаби.
Ну власне мене цікавило блокування двох осей. Так якось надійніше виглядає.

Але більші колеса будуть більшими не лише вниз, що збільшує дорожній просвіт, а й вгору, що зменшує амплітуду мостів, або починає вимагати різки арок або ліфту.
Так, різка арок для мене це сам раз - карпатські кам'янисті дороги та зарослі проїзди роблять по нижньому краю кузова суцільну чеканку - простіше буде цей срам зрізати ніж шпатлювати та фарбувати :)

По поводу шума в мосту. Возможно, что плохо отрегулирован мост. У меня залито масло Тад 17. И никаких претензий нет. Мастер, который настраивал мост рекомендовал более густые масла. Например, смешать нигрол и Тап 15 - 50/50.
Так і зроблю. Дякую.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення MudMax » Чет квітня 23, 2009 12:40

Shurik написав:
задній діф заварити і поставити на задній міст хаби.

Ты вначале попробуй. Чтоб не оказалось что получится неуправляемый утюг.

Так в России народ так уже не один год ездит. Некоторые психи и передний диф заваривали.
И как он может получиться неуправляемым? передок будет поворачиваться, ну а сзади в случае включения обоих хабов одно колесо будет пробуксовывать что на бездоре не так критично как на асфальте.
Мы поговорили о машинах и пришли к выводу, что если уж покупать что-нибудь, так это ГАЗ-69, но их, к сожалению, не продают. (Стругацкие)
Аватар користувача
MudMax
Член клуба
 
Повідомлення: 3240
З нами з: Суб січня 06, 2007 18:02
Звідки: Киев (06.01.1983)

Повідомлення Shurik » Чет квітня 23, 2009 12:55

Так в России народ так уже не один год ездит. Некоторые психи и передний диф заваривали.

Не забудь - в горах своя специфика, в болотах своя.
Не исключенно что на спусках с заблокированным дифом ты просто не сможешь вписатся в повороты - там и так приходится подгазовывать.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення Olexa » Чет квітня 23, 2009 13:46

MudMax написав:И как он может получиться неуправляемым? передок будет поворачиваться, ну а сзади в случае включения обоих хабов одно колесо будет пробуксовывать что на бездоре не так критично как на асфальте.

А ты приподними за передок машину со свободным задним дифференциалом, стоящую на твёрдой поверхности, и поверни. Мешать тебе будет только сила трения качения колёс по поверхности, поскольку относительно друг друга колёса будут крутиться без усилия.

А теперь подними за передок машину с заваренным задним дифференциалом, стоящую на твёрдой поверхноти, и попробуй повернуть. Теперь тебе будет мешать сила трения скольжения колёс по поверхности.

Какая сила больше?

И больше ли сила трения скольжения на передних колёсах, чем не задних, чтобы задние в повороте скользили, а передние не скользили, сохраняя радиус поворота, как при не заваренном дифференциале?
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Student » Чет квітня 23, 2009 16:11

Есть еще один нюанс с самоблоком. При езде по бездору у меня руль стал больше вырывается из рук и пытается вернуться в нулевое положение. У меня ГУРа нет.
А когда хабы отключены ничего подобного не происходит.
Что не убивает, то делает нас сильнее.
Аватар користувача
Student
Член клуба
 
Повідомлення: 3788
З нами з: Вів березня 27, 2007 17:18
Звідки: Киев, Соломенка
Телефон: +38050949 три три 29
Машина: УАЗ-31514

Повідомлення Shurik » Чет квітня 23, 2009 16:25

Кстати с заблокированным передком повернуть практически не возможно.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення Инквизитор » Чет квітня 23, 2009 23:21

Поэтому надо ставить вояки с принудительными блоками.
Правильный джип - японский джип.
Инквизитор
Участник движения
 
Повідомлення: 2574
З нами з: Пон лютого 05, 2007 15:05
Звідки: Киев, Сырец, Одоевского,1 050-4433557

Повідомлення MudMax » П'ят квітня 24, 2009 0:59

Olexa
Несомненно, на относительно устойчивом грунте поворачивать будет проблематично. А если это жижа или болото, то, как мне кажется, проблем с поворотом быть не должно, особенно учитывая невысокую скорость передвижения. Народ ведь как-то с самоблоками в переднем мосту ездят, а ведь заблокированный передок куда неприятнее.
А насчет твердых грунтов я поэтому и написал про хабы на заднем мосту - в зависимости от ситуации их можно будет выключать, или выключать один из двух.
Мы поговорили о машинах и пришли к выводу, что если уж покупать что-нибудь, так это ГАЗ-69, но их, к сожалению, не продают. (Стругацкие)
Аватар користувача
MudMax
Член клуба
 
Повідомлення: 3240
З нами з: Суб січня 06, 2007 18:02
Звідки: Киев (06.01.1983)

Повідомлення Olexa » П'ят квітня 24, 2009 14:18

MudMax, мне кажется, что для гор, где грунт бывает и весьма устойчивым, но при этом отключать полный привод нельзя, вариант заваривания дифференциала всё-таки не подходит.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Student » П'ят квітня 24, 2009 14:45

С самоблоком в переднем мосту на полном приводе на слабых грунтах, в том числе и на снегу и на льду, машина нормально разворачивается. Руль крутится. :D

Я делал эксперимент. Стоял под горку, левые колеса на льду, правые - на асфальте и трогался отлично. Немного буксовало заднее колесо на льду, но передние вытягивали машину в горку.
Что не убивает, то делает нас сильнее.
Аватар користувача
Student
Член клуба
 
Повідомлення: 3788
З нами з: Вів березня 27, 2007 17:18
Звідки: Киев, Соломенка
Телефон: +38050949 три три 29
Машина: УАЗ-31514

Далі

Повернутись до Трансмиссия, ходовая, тормоза, рулевое, колеса и шины

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron