Доречі якщо ти готовий то можеш з нами в карпати на тест драйв.
Капотів немає




Модератор: Модераторы форума
Доречі якщо ти готовий то можеш з нами в карпати на тест драйв.
Drifter написав:Не хотілося плодити нову тему, то ж вибачайте, підняв цю.
Уже декілька раз писав, що роблю дипломну роботу по темі "Встановлення мерсовського дизеля на УАЗ". І ось лишилося до завершення дуже мало. У вівторок захист.
Але мені дечого не вистачає.
В записці повинна бути технологічна частина, тобто потрібно описати послідовність виготовлення декількох деталей: перехідноі плити, на якому верстаті вона проточувалась, шліфувалась, свердлилась, і за допомогою якого інструменту. На якому верстаті проточувався первинний вал, на якому і якою фрезою перерізались шліци. Так само, як виготовляється флянець під вижимний підшипник. З яких все це матеріалів.
Я не технолог, а експлуататор і тому в мене з цим загвоздка.Хоча і вимагають тільки описово, припусків, режимів різання та. ін. рахувати не потрібно.
А інформації то всього треба на дві сторінки А4 і то правдивість та точність її перевіряти ніхто не буде.
Може є хто технолог, підкажіть, як воно все по науці робиться, бо на пальцях професорам якось у вівторок не зручно буде пояснювати.
Заздалегідь дкую!
genadiy написав:Смотри тут http://forum.uazbuka.ru/showthread.php?t=45508 ,там в конце я еще две книги выложил по этим двигателям.
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість