Секрети виживання на УАЗі

Тут говорим обо всём, что не вписывается в тематику других разделов

Модератори: Shurik, Модераторы форума

Секрети виживання на УАЗі

Повідомлення Bobikus » Пон серпня 03, 2009 0:07

Майже непомітно для нас минає ера вуличної монополії радянських авто, які були цілою філософією - у часи мого дитинства любов до автомобіля означала зовсім інше, ніж зараз. Я не пригадую жодного власника авто, який не ремонтував своєї красуні, при чому не дістаючи від цього задоволення. Тоді не потрібно було евакуаторів - водії допомагали один одному ремонтом просто в дорозі і їхали далі. Тепер багато власників бояться зазирнути "собі" під капот.

Разом з тими часами та зникають не тільки традиції старих добрих жестів водійської солідарності чи естакади кожні 100 км, а і втрачається щось ще більш важливе - унікальні знання, набуті старшим поколінням десятиліттями - знання того, як вижити в складній ситуації, в дорозі, без мобілки чи служби евакуації.

Перелистуючи сторінки форуму, інколи натрапляю на унікальні секрети, знання яких може дуже помогти в дорозі. Наприклад сьогодні я прочитав, що жіночі колготки можуть замінити лопнутий ремінь генератора (на 80км!), перед тим на зустрічі в "Академії" почув, що вирізані зі шкіри форми можуть замінити стерті чи заклинені вкладиші шатунів, до того ж не тільки забезпечити провертання колінвала, але і втримуючи тиск масла. Такі прості рішення інколи можуть помогти виходити фактично з безвихідних ситуацій.

Впевнений, що існує ще маса таких секретів. Сподіваюся, що ця тема може допомогти увійти їм в історію. Ану-ка ветерани, просвітіть нас, молодих бобіководів!
Востаннє редагувалось Bobikus в Пон серпня 03, 2009 0:15, всього редагувалось 3 разів.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Bobikus » Вів серпня 04, 2009 14:18

Ще пригадав, що серцевина пальчикової батарейки може стати тимчасовим центральним контактом у трамблері.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Re: Секрети виживання на УАЗі

Повідомлення sansanichd » Вів жовтня 06, 2009 17:49

Bobikus написав:Впевнений, що існує ще маса таких секретів. Сподіваюся, що ця тема може допомогти увійти їм в історію. Ану-ка ветерани, просвітіть нас, молодих бобіководів!

Прочитав закрлик і заглянув під капот свого уазіка і нічого в голову не лізе надтто багато тут електроніки.
:D Я не старий але кілька ситуацій було ще як була ВАЗ 2106 як жіночі колготки використав замість ременя (Вичитав цей спосіб в старих журналах За рулем мені це дівчина довго згадувала). А ще було заклинило передні тормоза мусив розкрутити трубки які ідуть на передні тормоза і заглушити вихід корком з шарикоаої ручки(тоді ще вчився) і поїхав навіть задні тормоза збереглися.
Аватар користувача
sansanichd
Участник движения
 
Повідомлення: 385
З нами з: Чет січня 15, 2009 11:33
Звідки: Луцьк (067) 332 30 66

Повідомлення Shurik » Вів жовтня 06, 2009 19:21

Пробите колесо-безкамерку можна вилікувати шурупом намазаним герметиком.

Якщо радіатор потік,а їхати треба - можна засипати в нього суху гірчицю. (Засіб вбиває пічку, але інколи можливісь рухатись потрібніше).

Дрібни дирки в бензобаку можна затрети сухим милом.
Особисто я, трохи більщі дирки латав за допомогою шмати змащеної сіліконовим герметком. Інколи вдається навіть не зливаючі бензин.

Якщо потікло шось в двигуні - можна заткнути тим самим сіліконовим герметіком. Правда воду варта злити, але диру можна просто замазати герметиком не розбираючи нічого. Не всюди то проходить, але досить часто вдається - доїхати можна. Інколи так вдаєьбся навіть ліквідувати дрібний витік масла. Я навіть пробитий поддон так латав.

Якщо баку труба - можна запхати каністрочку під капот, але треба мати шланг.

Якщо накрився бензонасос - можна поставити каністрочку на даховий багажнік (зновж таки треба шланг) і пустити бензин самотьоком в карбюратор.

Якщо закінчився бензин, а є газ в балоні для плитки то можна завестись і їхати на ньому. Треба шланг - втикається прямо в повітряний фільтр. Якість суміши регульюється відкриттям балону.

На скільки мені відомо рідний уазівський двигун можна завести на солярці. Знов ж таки з метою хоч якось пересуватись. Після поїздки треба змінити мастило.

В стукаючий двигун(вкладиш)можна залити подвійний рівень масла - допомогає доповзти.

Якщо не працьює зчеплпння. Глушимось. Включаємо першу, заводимось на ній - трохи газу і вперед. Решта передач включаються за допомогою газу. Трохи добавляючи відпускаючи газ можна злапати момент коли пердача легко витягнеться і так само потім включити іншу.

Про ремінь генератора -тут вже писали, але додам - колготки треба кидати тільки на помпу. Крутити генератор вони не в змозі. Їхати прийдеться на батарейному запалені. Доречі я так робив з звичайним сінтетічним мотузком - герератор був знятий, а теба було машину на стоянку відігнати.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення Mykola STARyy » Вів жовтня 06, 2009 20:40

В радіаторі досить величенькі дірки можна заліпити жувальною гумкою.Тільки треба добре розжувати. Від температури твердне на камінець і може тримати місяцями.
Силіконовий герметик на бензобак хіба шовний, звичайний відстає моментально, а саморіз в колесо можна навіть без герметика, головне не прокрутити в кінці.
Якщо безкамерне колесо по чуть-чуть спускає, можна шприцом через сосок вприснути трошки бензину, щоб гума набухла.
На застуканому моторі можна проїхати навіть кількасот кілометрів-замість вкладиша поставити полоску шкіри з поясного ременя.
Гріх сумувати, коли є інші гріхи...
Mykola STARyy
Участник движения
 
Повідомлення: 1174
З нами з: Нед червня 21, 2009 14:36
Звідки: Тернопіль О67 2б 2б 2О7
Машина: УАЗ31512"Бабай"

Повідомлення Shurik » Сер жовтня 07, 2009 1:08

Силіконовий герметик на бензобак хіба шовний, звичайний відстає моментально

Мажеш шмату герметиком і ліпіш на місце витіку. Звичайний червоний тримає. Зрозуміло якщо дирка невелика. Можна мило потім шмата з герметиком. А от холодна сварка не допомогає, хоча радіатор заліплює добре.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення hellcat » Сер жовтня 07, 2009 8:33

У меня холодная сварка держит бак уже давно. А о радиаторе слышал обратное - отпадает :) но не пробовал. А еще говорят под холодной сваркой металл гниет усиленно.
Drive... to survive!

УАЗ-31601 '99, УАЗ-452 '85
Аватар користувача
hellcat
Член клуба
 
Повідомлення: 1248
З нами з: Суб січня 06, 2007 12:59
Звідки: Киев

Повідомлення ШАМПАНЬ » Сер жовтня 07, 2009 8:56

На рахунок радіатора- гірчиця допомагає факт. жувальна гумка теж мабуть, але чесно- невсігда такі вещі під рукою. А от 2 цигарки розірваних в радіаторі пєчку не заб"ють, а невелику дірочку замурують на завжди! І найти таке "щастя" непроблема даже і некурящому.
У незалежній державі, не державною мовою розмовляє гість, полонений або окупант. (Карл Маркс)
www.shampantrans.com.ua
Аватар користувача
ШАМПАНЬ
Участник движения
 
Повідомлення: 1445
З нами з: Суб травня 09, 2009 12:13
Звідки: Черкаська обл. Звенигородський р-н. с.Шампань

Повідомлення zen » Сер жовтня 07, 2009 10:03

Если потек рабочий цилиндр сцепления и тормозная жидкость вытекла, в главный цилиндр можно заливать воду и таким образом доехать. (Сам был в такой ситуации, когда юзал ИЖ-Комби. Это позволило доехать от Белой Церкви до Киева. Правда доливать пришлось несколько раз.) Потом, после ремонта РЦС, нужно просто хорошо прмыть систему привода сцепления.
УАЗ - "Проходимец", в смысле бездорожник.
Аватар користувача
zen
Участник движения
 
Повідомлення: 826
З нами з: Вів серпня 28, 2007 23:58
Звідки: Киев

Повідомлення Shurik » Сер жовтня 07, 2009 10:10

Если потек рабочий цилиндр сцепления и тормозная жидкость вытекла

Зимой можно водку(паленную желательно :) )
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення Olexa » Сер жовтня 07, 2009 10:34

Shurik написав:Якщо не працьює зчеплпння. Глушимось. Включаємо першу, заводимось на ній - трохи газу і вперед. Решта передач включаються за допомогою газу. Трохи добавляючи відпускаючи газ можна злапати момент коли пердача легко витягнеться і так само потім включити іншу.

Їздив так. Можна користуватися лише першою та третьою передачами, менше перемикатися.

Shurik написав:Про ремінь генератора -тут вже писали, але додам - колготки треба кидати тільки на помпу. Крутити генератор вони не в змозі. Їхати прийдеться на батарейному запалені. Доречі я так робив з звичайним сінтетічним мотузком - герератор був знятий, а теба було машину на стоянку відігнати.

На двигунах ЗМЗ-409 з двома ременями (помпа-генератор та гідропідсилювач керма-віскомуфта) на обидва місця стають ремені 6PK-1220, хоча на гідропідсилювачі керма та віскомуфті штатно стоїть 6PK-1210. Тому може бути достатньо мати один запасний 6PK-1220.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Mykola STARyy » Сер жовтня 07, 2009 11:00

Можна мило потім шмата з герметиком
Ага, милом закрити бензин, а герметиком перекрити воді доступ до мила, мудро.
Гріх сумувати, коли є інші гріхи...
Mykola STARyy
Участник движения
 
Повідомлення: 1174
З нами з: Нед червня 21, 2009 14:36
Звідки: Тернопіль О67 2б 2б 2О7
Машина: УАЗ31512"Бабай"

Повідомлення Onega » Сер жовтня 07, 2009 13:20

hellcat написав:У меня холодная сварка держит бак уже давно. А о радиаторе слышал обратное - отпадает :) но не пробовал. А еще говорят под холодной сваркой металл гниет усиленно.


Ну, это у Доброжелателя нужно спросить, сколько он на замазанном мной радиаторе наездил :D
Нет для меня ничего дороже,
Чем верный друг и бездорожье
Еще километры пути к родному огню
(c) Кривцов Сергей

УАЗ 31512, 90-го года, тент, колхозы, 417_й движ:ек, самоблок (БТР)
тел. 8 050 три тройки - два нуля - семнадцать. В эфире отзываюсь на UT4USE
Аватар користувача
Onega
Член Совета Клуба
 
Повідомлення: 2657
З нами з: Чет червня 29, 2006 11:56
Звідки: Киев, Голосеево (26.02.1979)

Уаз

Повідомлення mobkin » Вів жовтня 13, 2009 17:35

Если свечу вырвало,можно проволки медной подмотать вкрутить свечу и ехать.
Уаз 330301 Будка з вікнами 88г.
Аватар користувача
mobkin
Участник движения
 
Повідомлення: 299
З нами з: Суб листопада 24, 2007 19:10
Звідки: Харьковская обл.
Машина: Уаз 3303


Повернутись до Круглый стол

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron