Хех, щойно дискутував з Shurik-ом по асі на цю тему
Спробую коротко пояснити свою думку:
При повному розряді акумулятора, коли він потребує понад 65A (струм штатного гени) справді треба буде більше часу на зарядку більш ємного акумулятора. Це різниця у декілька секунд і лише при повному розряді. Але при стандартній зарядці, а це нехай кілька ампер, з зарядкою однаково справиться генератор від танка чи мопеда, оскільки це буде не повна потужність обидвох.
У більшості УАЗів
штатний амперметр показує, що зарядка понад 30А буває дуже рідко і навіть якщо так, це триває лише декілька секунд. Далі акумулятор бере на себе стільки струму, скільки йому потрібно, в переважній більшості це в межах 0,5 - 10 ампер (в залежності від ємності АКБ), що абсолютно нормально для штатного генератора.
Тому час зарядки великого акумулятора на УАЗі буде таким же або на декілька секунд більшим, при умові, якщо це була розрядка до нуля. Але, як рекомендують офіційні дилери іномарок, при такій розрядці акум краще викидати
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
.
І ще додам, що будь-який генератор розраховується під споживачі а не під зарядку акумулятора, і імхо немає різниці чи на зарядку йде 0,5 чи 5 ампер. Переважний струм зарядки АКБ - 0,1 від його ємності. Якщо це 60 Ah - на зарядку потрібно 6 ампер протягом години і якщо 100 - треба 10 протягом тієї ж години. Для цього достатньо штатного генератора навіть з 80% навантаженням від споживачів. Поправте, якщо не правий.