Модератор: Модераторы форума
ШАМПАНЬ написав:Перечитав усе. НО!!! так які ж таки найкращі шкворня!? Бо підшипникові трошки задовбали...
Марчук Вадим написав:Вернемось до шкворенів.Я з Хмельницького і korak теж,наскільки зрозумів.Такі шкворня з 30 мм. шаріками(як на фотках),як по проекту Genadiy стоять в батька на 31512 вже 6р.Робили їх на Радіозаводі під замовлення.Футорок там немає-під рідні кришки і подовжені шпильки
заложений великий пакет прокладок(товщана 1штуки по моєму1 десятка).Прокладки викидаються по 1 шт. зверху і знизу зараз кожні 4-5 тисяч км.Жалітись поки що не має на що -руль крутиться легко і експлутацію порівняти з стандартними шкворнями на втулках- тож небо і земля
Тепер дійшло - ти просто збираєш моста і підшипник тобі потрібен не для шквореняМарчук Вадим написав:А навіщо цей 7510 А 1ГПЗ? На скільки я пам"ятаю нажня грибовидна частина має розмір бронзової втулки і забивається замісь неї плотно,а поворот виконується тільки на шару діаметром 30 мм.
Я на радіозаводі працюю начальником цеху гальванічних покрить,тому замовлення зробити можна практично любе,тільки хоть вбий не пам"ятаю де дів креслення і від чого використовував шари
Марчук Вадим написав:Тепер дійшло - ти просто збираєш моста і підшипник тобі потрібен не для шквореняМарчук Вадим написав:А навіщо цей 7510 А 1ГПЗ? На скільки я пам"ятаю нажня грибовидна частина має розмір бронзової втулки і забивається замісь неї плотно,а поворот виконується тільки на шару діаметром 30 мм.
Я на радіозаводі працюю начальником цеху гальванічних покрить,тому замовлення зробити можна практично любе,тільки хоть вбий не пам"ятаю де дів креслення і від чого використовував шари
ШАМПАНЬ написав:Короче нерішився ставить я на підшипниках iше раз, купив на шаріках. Побачу, ато ці підшипники і года невиходили ( після прошлого кордону тіки зробив). А наїздив мало.
Повернутись до Трансмиссия, ходовая, тормоза, рулевое, колеса и шины
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість