Yalta_biker написав:Обычно так незатейливо пытаются выровнять кузов после корявой сварки.
Зварочні роботи проводились з арками, а от подушки міняв через те, що старі розсипалися. Як додатковий аргумент в користь рівності кузова приведу те, що всі подушки і болти ставили симетрично, по 2 з кожного боку. Тобто або з подушками або без.
Судячи з вищенаведеної картинки, у мене є як мінімум одна помилка - в кріпленні B замість подушок стоїть пряме з'єднання, можливо саме це є причиною скрипів в салоні, гуляння дверей, особливо при діагоналках.
Для виявлення інших буду звіряти зі схемою.
Також цікавить питання щодо заднього кріплення кузова - у мене під швеллером, що тримає завіси багажника, стоять 4 подушки, але ліворуч та праворуч від них, на рамі є такі собі виступи, що впираються в кузов. Звідси питання - якщо вони створені для утримування кузова, то навіщо між ними стоять подушки? Якщо вони не повинні доторкатися до кузова, то якого милого вони це роблять, кузов та рама ж стандартні, подушки теж!