Поміняв головну пару з 41зуб на 37, відрегулював (можна сказати стандартно) люфти\натяги диференціала та хвостовика. Замітив різницю між планетарками, та що на 37 зуб має висоту зуба вищу.
При виїзді таке відчуття:
- Коли їду в натяг відчутна невелика вібрація
- При швидкості 70-90 коли відпускаю газ міст страшенно гудить
- При швидкості 70-90 коли даю нейтралку міст сильно гудить
Розібрав знову, та обслідував. На планетарці зона зацепу (тертя) по довжині - від краю внутрішього кільця по всій довжині і трохи (прибл. 2мм) недоходить до краю зовнішнього кільця, на старій планетарці така ж картина. На планетарці зона зацепу (тертя) по висоті - прибл. 80% від висоти зуба, на старій планетарці прибл. 50%

Обслідував хвостовик - на вершині зубів з нетягового (задньго) боку видно невеликі сколи від тертя.
Після того перемістив дві регулюючі шайби на сторону яка віддаляє планетарку від хвостовика. Незаміряв на скільки але думаю що більше чим на 0,5мм я не віддалив.
При виїзді симптоми такі ж самі тільки менш відчутні.
Тепер думаю що робити і чому так?
Може це головна пара на якій пише "двойной ресурс" - ...........


Надалі думаю перемістити ще зо дві шайби, тільки от що люфти скажуть?