Поможіть по регуліровці моста

Круг вопросов по трансмиссии, ходовой, тормозной системам, колесам и шинам обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

Поможіть по регуліровці моста

Повідомлення MMM » Сер вересня 12, 2007 9:25

Вже замучив міст.
Поміняв головну пару з 41зуб на 37, відрегулював (можна сказати стандартно) люфти\натяги диференціала та хвостовика. Замітив різницю між планетарками, та що на 37 зуб має висоту зуба вищу.
При виїзді таке відчуття:
- Коли їду в натяг відчутна невелика вібрація
- При швидкості 70-90 коли відпускаю газ міст страшенно гудить
- При швидкості 70-90 коли даю нейтралку міст сильно гудить
Розібрав знову, та обслідував. На планетарці зона зацепу (тертя) по довжині - від краю внутрішього кільця по всій довжині і трохи (прибл. 2мм) недоходить до краю зовнішнього кільця, на старій планетарці така ж картина. На планетарці зона зацепу (тертя) по висоті - прибл. 80% від висоти зуба, на старій планетарці прибл. 50% :idea:, тобто різниця по висоті зацепу десь біля 2мм.
Обслідував хвостовик - на вершині зубів з нетягового (задньго) боку видно невеликі сколи від тертя.
Після того перемістив дві регулюючі шайби на сторону яка віддаляє планетарку від хвостовика. Незаміряв на скільки але думаю що більше чим на 0,5мм я не віддалив.
При виїзді симптоми такі ж самі тільки менш відчутні.
Тепер думаю що робити і чому так?
Може це головна пара на якій пише "двойной ресурс" - ........... :evil: :twisted:
Надалі думаю перемістити ще зо дві шайби, тільки от що люфти скажуть?
Нема таких перешкод щоб комуняки не здолали.
Аватар користувача
MMM
Участник движения
 
Повідомлення: 603
З нами з: П'ят лютого 16, 2007 12:07
Звідки: м.Львів

Повідомлення genadiy » Сер вересня 12, 2007 9:39

Люфт должен быть обязательно,только допустимой величины.Смещай еще планетарку.Вершина зуба хвостовика не должна упираться в корень зуба планетарки.Как по мне регулировка моста самая неблагодарная работа,не люблю страшно.Благо мосты перепресованы и лазить туда не приходиться.
Вы мне сдесь немного заварите,а я уж дома намертво проволкой закручу.
Аватар користувача
genadiy
Член клуба
 
Повідомлення: 2565
З нами з: Пон червня 06, 2005 22:05
Звідки: КИЕВ,ПЕЧЕРСК 067245753пять

Повідомлення MMM » Сер вересня 12, 2007 9:48

Скільки шайб переставляти, а то вручну нічого не чуте, тільки при їзді, а то означає що шайбу переставити = зняти, розібрати і поставити міст. :cry:
Нема таких перешкод щоб комуняки не здолали.
Аватар користувача
MMM
Участник движения
 
Повідомлення: 603
З нами з: П'ят лютого 16, 2007 12:07
Звідки: м.Львів

Повідомлення MMM » Сер вересня 12, 2007 10:05

genadiy написав:Как по мне регулировка моста самая неблагодарная работа,не люблю страшно.Благо мосты перепресованы и лазить туда не приходиться.

В мене один уазовод на швидкій працює, так він каже що були такі казелі що йшли з кожухом як в уаза і з двома підшипниками на хвостовику, так їх списували а до мостів ніхто не лазив, казав що якщо перепресувати чулки то би підійшли.
Нема таких перешкод щоб комуняки не здолали.
Аватар користувача
MMM
Участник движения
 
Повідомлення: 603
З нами з: П'ят лютого 16, 2007 12:07
Звідки: м.Львів

Повідомлення genadiy » Сер вересня 12, 2007 10:05

MMM написав:Скільки шайб переставляти, а то вручну нічого не чуте, тільки при їзді, а то означає що шайбу переставити = зняти, розібрати і поставити міст. :cry:

На машине, как по мне,то вообще не реально отрегулировать мост,разве что случайно угадаешь.Я вытягивал полуось и спупицей крепил его к запаске(правым чулком в низ).Так удобней регулировать.При любой проверке натягов и зазоров всегда зажимал крышку на все болты и прокладки которые будут стоять в дальнейшем.Регулировку натяга подшипников дифа делал по камасутре УАЗа,остальное ГАЗ 21-24.У меня пары Волговские.Какое колличество шайб переставить ни я никто другой не видя и не щупая моста тебе не скажет,это все равно что пальцем в небо ткнуть.Попробуй проверить на краску или на газету,причем предварительно на разобранном мосту.Тоесть крышку не ставишь,а диф прижимаешь рукой за подшипник в картер,хотя он под своим весом(если правый чулок с картером стоит как я писал) прижимается.После всех предварительных проверок собираешь мост и проверяешь на краску.Потом опять разбираешь и смотришь что получилось.У меня уходило минимум целый день и то если пара была парой а не распаровкой.
Вы мне сдесь немного заварите,а я уж дома намертво проволкой закручу.
Аватар користувача
genadiy
Член клуба
 
Повідомлення: 2565
З нами з: Пон червня 06, 2005 22:05
Звідки: КИЕВ,ПЕЧЕРСК 067245753пять

Повідомлення MMM » Сер вересня 12, 2007 11:59

На машине, как по мне,то вообще не реально отрегулировать мост,разве что случайно угадаешь.Я вытягивал полуось и спупицей крепил его к запаске(правым чулком в низ).Так удобней регулировать.При любой проверке натягов и зазоров всегда зажимал крышку на все болты и прокладки которые будут стоять в дальнейшем.Регулировку натяга подшипников дифа делал по камасутре УАЗа
Я так само робив, і все було добре, а коли виїхав то відчув таку халепу. Моя думка що зуби хвостовика, в теорії, не повинні впиратись в основу планетарки а лягати на боковини зубів, в мому випадку, чим більше я віддаляю, тим більше збільшується радіальний люфт на хвостовику. На даний момент він вже становить прибл. 20-30 град., а планетарку ще віддаляти треба.
У меня уходило минимум целый день и то если пара была парой а не распаровкой.

Задній міст я також день регулював, а ГП купляв як пару.
Нема таких перешкод щоб комуняки не здолали.
Аватар користувача
MMM
Участник движения
 
Повідомлення: 603
З нами з: П'ят лютого 16, 2007 12:07
Звідки: м.Львів

Повідомлення MMM » Чет вересня 13, 2007 8:50

Вчора розібрав міст, перекинув дві шайби і назад зібрав, гудить дальше :cry: :cry: :cry:
Нема таких перешкод щоб комуняки не здолали.
Аватар користувача
MMM
Участник движения
 
Повідомлення: 603
З нами з: П'ят лютого 16, 2007 12:07
Звідки: м.Львів

Повідомлення Shurik » Чет вересня 13, 2007 9:32

Єдине що можу запропонувати - постав назад стару пару і відрегулюй її по книжцы.

Якщо теж буде вити - значить треба розбиратись з регулюваннм.
Якщо всьо буде гут - з продавцем нової пари.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення MMM » Чет вересня 13, 2007 9:40

Shurik написав:Єдине що можу запропонувати - постав назад стару пару і відрегулюй її по книжці.

... :cry: :cry: :cry:
Якщо теж буде вити - значить треба розбиратись з регулюваннм.
Якщо всьо буде гут - з продавцем нової пари.

Інтересно, як доказати продавцю що ГП погана, тим більше вона вже бу :cry: як і моє колесо :cry:
... :cry:
Нема таких перешкод щоб комуняки не здолали.
Аватар користувача
MMM
Участник движения
 
Повідомлення: 603
З нами з: П'ят лютого 16, 2007 12:07
Звідки: м.Львів

Повідомлення Shurik » Чет вересня 13, 2007 9:42

А ти спочатку порівняй йому писок, а потім доказуй :)

Доречі - ти за колесо дзвонив?
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення MMM » П'ят вересня 14, 2007 9:32

genadiy написав:Люфт должен быть обязательно,только допустимой величины.Смещай еще планетарку.Вершина зуба хвостовика не должна упираться в корень зуба планетарки.

Вчора взяв стару ГП притулив на столі одне до одного - ну ніяк (в даному випадку) вершина зуба хвостовика недостає до основи\корня планетарки.
Нема таких перешкод щоб комуняки не здолали.
Аватар користувача
MMM
Участник движения
 
Повідомлення: 603
З нами з: П'ят лютого 16, 2007 12:07
Звідки: м.Львів

Повідомлення MMM » П'ят вересня 14, 2007 14:48

Підсказали мені тут таку ідею, ще раз розібрати міст, витягнути хвостовик і на наждаку вершину зубів акуратно сточити.
Хто що скаже по цьому поводу?
Нема таких перешкод щоб комуняки не здолали.
Аватар користувача
MMM
Участник движения
 
Повідомлення: 603
З нами з: П'ят лютого 16, 2007 12:07
Звідки: м.Львів

Повідомлення BigYok » П'ят вересня 14, 2007 16:03

Тот кто тебе это предложил наверно меняет и обтачивает шестерни каждые несколько десятков километров :lol:
Если серьезно, то только регулировками нужно добиваться работоспособности, а покоробить всегда можно, но не нужно
Аватар користувача
BigYok
Участник движения
 
Повідомлення: 537
З нами з: Чет жовтня 13, 2005 12:38
Звідки: Чернигов

Повідомлення MMM » Пон вересня 17, 2007 8:55

На вихідні проїхав 300 км. Міст втерся :shock: :D зовсім не гуде, я щасливий :!:
Нема таких перешкод щоб комуняки не здолали.
Аватар користувача
MMM
Участник движения
 
Повідомлення: 603
З нами з: П'ят лютого 16, 2007 12:07
Звідки: м.Львів


Повернутись до Трансмиссия, ходовая, тормоза, рулевое, колеса и шины

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей

cron