Ось мій варіант шноркеля.
На основі фільтра від Мозвича 2141.
Труби - ливнівка 75мм. Уголки і гофри - Волговські.
Значить по порядку!
На карбюраторі гумовий уголок, а потім саморобний тройник для відбору картерних газів (75-мм трубка з Кардана ГАЗ-53, тоненька трубка з якогось каркаса тента).
Потім через гофру і уголок зєдную із поздовжньою трубою, яка йде під панель.
Задля цієї туби прийшлось дещо вирізати і переварити нішу під сидінням пасажира
Наступний етап, це фільтр від москвича 2141 закріплений під панеллю хомутами. Дещо тюнінгував кришку фільтра, впаявши туди таку ж трубку діаметром 75мм, як і у всій системі, замість вужчого входу у фільтр, щоб у цьому місці не було перепаду діаметрів, щоб легше двигуну дихалося.
Ну і останнє, труба шноркеля, яку ще лишилось належним чином закріпити до рамки лобового скла
Жду коментарів та критики!