Модератор: Модераторы форума
Novichok написав:Почему вывод снаружи по морде, а не как у всех по салону и в стекло за спиной водителя?
Саид написав:И не будет ли "складывать" гОфры при хорошем разрежении (высоких оборотах)?
Круто! І бампер реальний! От тільки зауважу із опита, що коли вскакуеш к калюжу вище метра, так зразу приходить мисль- чі видиржить лобове стікло! Коли піде вода через верх, і кругом скла, та трубочка що до скла прижата нехлебчеться води під зав"язку! Постав обисни шнорхель від трактора він даже так потоки закручує, що через верхні дві дирочки вилітає і пиль і вода від дощу.Drifter написав:Отакий має кінцевий вигляд.
ШАМПАНЬ написав:Круто! І бампер реальний! От тільки зауважу із опита, що коли вскакуеш к калюжу вище метра, так зразу приходить мисль- чі видиржить лобове стікло! Коли піде вода через верх, і кругом скла, та трубочка що до скла прижата нехлебчеться води під зав"язку! Постав обисни шнорхель від трактора він даже так потоки закручує, що через верхні дві дирочки вилітає і пиль і вода від дощу.
Yalta_biker написав:гофры складывать таки будет, но на скорость это не повлияет - на ниве тоже этими же гофрами было сделано
Mykola STARyy написав:Я беру паливний фільтр від інжекторного мотора, такий з штуцерами під шланг з двох боків, ріжу, нутрощі геть, зверху надіваю підходящого ф шмат гумового патрубка, прикурену сигарету вставляю всередину в штуцер, фільтром на вихід, вогнем до компресора. включаю компресор, дим валить зі всієї сили, покаже зразу де пускає
Mykola STARyy написав:Я беру паливний фільтр від інжекторного мотора, такий з штуцерами під шланг з двох боків, ріжу, нутрощі геть, зверху надіваю підходящого ф шмат гумового патрубка, прикурену сигарету вставляю всередину в штуцер, фільтром на вихід, вогнем до компресора. включаю компресор, дим валить зі всієї сили, покаже зразу де пускає
Айри написав:Пропускает через щели в металлическом корпусе (банке) самого фильтра.
Drifter написав:Ось мій варіант шноркеля.
На основі фільтра від Мозвича 2141.
Труби - ливнівка 75мм. Уголки і гофри - Волговські.
Значить по порядку!
На карбюраторі гумовий уголок, а потім саморобний тройник для відбору картерних газів (75-мм трубка з Кардана ГАЗ-53, тоненька трубка з якогось каркаса тента).
Потім через гофру і уголок зєдную із поздовжньою трубою, яка йде під панель.
Задля цієї туби прийшлось дещо вирізати і переварити нішу під сидінням пасажира
Наступний етап, це фільтр від москвича 2141 закріплений під панеллю хомутами. Дещо тюнінгував кришку фільтра, впаявши туди таку ж трубку діаметром 75мм, як і у всій системі, замість вужчого входу у фільтр, щоб у цьому місці не було перепаду діаметрів, щоб легше двигуну дихалося.
Ну і останнє, труба шноркеля, яку ще лишилось належним чином закріпити до рамки лобового скла
Жду коментарів та критики!
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей