Отже із того що зроблено:
-виготовлена перехідна плита між КПП і картером маховика
-виточена втулка під підшипник в маховику
-обточений підсилений УАЗівський диск зчеплення під розмір фордовської корзини
-виточений новий більш високий флянець вижимного.
-переточений волговська муфта вижимного під УАЗівський отвір, вижимний волговький лишився, і чточена муфта по висоті, щоб наблизитися за розмірами до фордівської.

-Кронштейни кріплення двигуна планувалися під фордівські подушки, да вже два рази перероблялися

і в результаті все таки не підійшли, так як завеликі. І після зняття рідного двигуна
зараз робимо інші, менші кронштейни під подушки ГАЗ-53
Кронштейни робимо та підганяємо на місці.
Подальший процес буду описувати.
Якщо когось цікавлять дрібніші деталі, запитуйте.