Bobikus » Нед липня 08, 2012 22:06
Теж вивчав цю справу, коли міняв баки на жигулівські. Вичитав тоді, що треба розібрати прилад та перепаяти опір, який там є всередині з однієї доріжки на іншу вільну, після чого змінити полярність підключення індикатора. Таким чином якраз і відбудеться те, що говорив Олекса - сигнал з давача буде ловитись не кінцем а початком доріжки потенціометра стрілки і нульовий опір відповідатиме вже повному а не порожньому баку, як це є в інших машинах, стрілка рівно як і лампочка реагуватиме правильно.
Щодо лінійності - читав, що вона практично одинакова у всіх автобрендів, що походять з СРСР, тому проблем з показами не повинно бути.
P.S. Особисто в мене руки до цього і не дійшли - звик до дзеркального відображення, жодного дискомфорту не відчуваю. Якщо почну відчувати то буду паяти.
freshoffroad.com