Всем привет!
Практики, подскажите решение для демфера в соотношении ремонтопригодность/практичность/цена/качество/.
Машина УАЗ 469.
Спасибо!
Модератор: Модераторы форума
Bobikus написав:Ремонтопридатність для демпфера це поганий показник
Панда написав:Bobikus написав:Ремонтопридатність для демпфера це поганий показник
Трошки не вірно висловився
"ремонтопридатність" - мав на увазі легку заміну щоб це не коштувало половину УАЗа, та було легко знайти чи купити.
а точнееValv написав:тогда мерсодемпфер
myshketer написав:Примеры и отзывы
Панда написав:myshketer написав:Примеры и отзывы
ссылочка не открывается
Панда написав:Народ, а кто просветит в вопросе?
Везде демфер крепится к трапеции.
Почему демфер крепится на тягу рулевой трапеции, а не на тягу сошки рулевого?
Если использовать для демфера аморт, который работает в обе стороны одинаково (сжатие/разжатие),
всяческие силы, векторы и т.д., тут как-то понятноBobikus написав:Натомість якщо закріпити його сошка-кузов, то при наїзді в яму бобік буде повертати у бік
понятно.Bobikus написав:Прикол в тому, що більшість амортизаторів мають різний процентаж зусилля на стискання та розтискання. А ще прикол в тому, що більшість амортизаторів не працюють довго або не працюють взагалі в горизонтальному положенні.
Bobikus написав:Якщо кріпити міст-тяга як переважно кріплять то демПфер не буде реагувати на нерівності дороги.
Панда написав:А чего тогда все так крепят Не понял
Повернутись до Трансмиссия, ходовая, тормоза, рулевое, колеса и шины
Зараз переглядають цей форум: Google [Bot] і 1 гість