Bobikus » Нед березня 23, 2014 12:45
Штатне реле поворотників працює на біметалевому контакті, тобто після вмикання поворотника замикається коло споживача, пара нагрівається, вигинається та втрачає контакт. Далі, через секунду, контакт охолоджується та вигинається на початкову позицію, замикає контакт, нагрівається і знову відходить від нього. Від цього повороти блимають. При заміні ламп на світлодіоди зменшується споживання електричного кола, відтак бракує струму, щоби вигнути контакти та запустити коло реле.
Виходом можуть стати такі варіанти дій:
1. встановлення по декілька світлодіодів на кожен поворотник, що наблизить потужність споживача до штатної лампочки. Доказом працездатності схеми є робота реле на аварійці, коли реле навантажено 4-ма діодами відразу,
2. встановлення додаткових резисторів, що матиме такий же ефект,
3. встановлення контрольної лампочки в салон, яка теж буде додатковим споживачем,
4. встановлення електронного реле, яке розмикатиме контакти не біметалевою парою а часовою кварцовою мікросхемою.
freshoffroad.com