Амортизаторы

Круг вопросов по трансмиссии, ходовой, тормозной системам, колесам и шинам обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

Re: Амортизаторы

Повідомлення slava_uaz_kiev » Вів серпня 13, 2013 9:03

я буквально поменял задние амортизаторы (кажись ГАЗель, укр производства) - стали как родные. расскачаваться и прыгать меньше стал задок. цена вопроса 90 грн 1 шт(+ доставка новой почтой 18 грн) . если надо-могу номер написать.
не реклама- заказывал тут uazik.com.ua
УАЗоводы, сц...ко, барабанщики. Есть дорога нет дороги – по барабану
моб. 067 452 01 02
Аватар користувача
slava_uaz_kiev
Участник движения
 
Повідомлення: 632
З нами з: Пон квітня 29, 2013 11:02
Звідки: Киев
Телефон: 067 452 01 02
Машина: УАЗ 469Б 2.5 85г

Re: Амортизаторы

Повідомлення АНДРИК » Вів серпня 13, 2013 14:49

Уже два года катаюсь спереди газоновские аморты и сзади 4 газ-масло газель. Ничего плохого сказать об газоновских не могу, работают отлично.
4x4.cn.ua - это образ жизни!
Аватар користувача
АНДРИК
Участник движения
 
Повідомлення: 316
З нами з: Вів травня 25, 2010 10:49
Звідки: г.Чернигов

Re: Амортизаторы

Повідомлення Olexa » П'ят вересня 27, 2013 10:43

Olexa написав:
Olexa написав:і поставив я таки Хантерівський комплект Iron Man 24635FE перед і Iron Man 24636FE (24698FE, як з'ясувалося пізніше) зад. Купував у freshoffroad.com, ціна була цікава, ну зовсім не київська. Десь в 4 рази дорожче від штатних. Поки що проїхався від Уазіса до дому. Вони таки ого які цупкі, "бум-бум" грюкає сильно, але машина не гойдається, нерівності ковтає, при гальмуванні не клює, обмежувачі швидкості на 40 проїжджає практично гладко.

З’їздив до Карпат. Не джипувати, а так, без фанатизму. Особливого. :)

Амортизатори подобаються. Так, цупкі (Onega сказав, що цупкість підвіски як в ресорному 469). Можна сказати, інформативні, повідомляють про все :). Але ж працюють гарно! На побитих трасах (на кшталт Е50 на ділянці Стрий-Тернопіль) мене обмежувала лише дружина :). Ну, якщо яма глибиною 10 см, то я, звісно, об’їжджав :). На поганому дірявому асфальті в Карпатах обмежувала лише видимість (коли дружини не було в машині :) ) — за поворотом може бути корова, або недопривід, що усі-пусі об’їжджає ямку по зустрічній. Багнючними ґрунтівками їздити не довелося, а кам’яними теж обмежувала фактично лише видимість, більше 40 км/год не виходило із-за неї. Жодного разу ще не було, щоби машина розстрибалася, і це змусило би мене зменшити швидкість. Хіба що треба усвідомлювати, що коли летиш над ямами, то зчеплення з поверхнею таки не постійне, що впливає на гальмування, та на курсову стійкість у дугах. Поки що я задоволений. :)

Поїздив вже чимало містом. Враження — як для міста, то занадто цупкі. Почав був думати, чи не поміняти на ще щось інше.

Аж раптом вирвало палець на кронштейні одного із задніх амортизаторів на рамі. СОКОЛ поміряв геометрію, і сказав, що таки дійсно у складеному стані амортизатор десь на 1.5 см довший, ніж того вимагає складена підвіска разом з відбійником. Нагадую, що машина 3160, рама з точки зору підвіски не як в Патріота, а як в Хантера (якщо в Хантерах з 2004 року нічого не поміняли в цьому плані). Отже, виходить, що амортизатори Iron Man 24636FE (24698FE, як з'ясувалося пізніше) не підходять на зад 3160/Хантера без підіймання підвіски, хоча Iron Man їх так позиціює (як з'ясувалося пізніше, позиціюють вони саме 24698FE, які зі штатними ресорами таки задовгі, хоча з Iron Man'вськими, може, й нормальні). Ще більш дивно те, що за специфікацією вони у складеному стані 357 мм, тоді як АДС EXPERT 42020.315900-2915006-0 за специфікацією — 353 мм, тобто, коротший на 2 мм, але аж ніяк не на 15 мм (як з'ясувалося пізніше, це були 24698FE, які за специфікацією у складеному стані таки 381 мм).
Востаннє редагувалось Olexa в П'ят вересня 27, 2013 21:29, всього редагувалось 1 раз.
Причина: Уточнення каталожного номеру та довжини задніх амортизаторів
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Re: Амортизаторы

Повідомлення Айри » П'ят вересня 27, 2013 11:17

Olexa написав:...таки дійсно у складеному стані амортизатор десь на 1.5 см довший, ніж того вимагає складена підвіска разом з відбійником. Отже, виходить, що амортизатори Iron Man 24636FE не підходять на зад 3160/Хантера без підіймання підвіски...
Между отбойниками и рамой проложить хоккейные шайбы.
Каждый человек - эгоист, поэтому больше всего любит то, во что больше вложил себя...
Всегда улыбайся... Себе жизнь продлишь, друзей порадуешь, врагов побесишь.

http://aerie.io.ua
Аватар користувача
Айри
Участник движения
 
Повідомлення: 5818
З нами з: Сер травня 25, 2005 13:14
Звідки: Киев, Оболонь, 10.ХІ.1976
Машина: УАЗ-31601

Re: Амортизаторы

Повідомлення Olexa » П'ят вересня 27, 2013 11:46

Айри написав:
Olexa написав:...таки дійсно у складеному стані амортизатор десь на 1.5 см довший, ніж того вимагає складена підвіска разом з відбійником. Отже, виходить, що амортизатори Iron Man 24636FE не підходять на зад 3160/Хантера без підіймання підвіски...
Между отбойниками и рамой проложить хоккейные шайбы.

Звісно, можна, але це зменшить хід підвіски на стискання.

Оце намагаюся знайти каталог по KONI Heavy Tack (з регулюванням відбою) з розмірами. Поки що не вдається. Можливо, доведеться підбирати по моделях машин з перехресним порівнянням з Rancho (в яких є каталог і з розмірами, і по моделях авт).
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Re: Амортизаторы

Повідомлення Bobikus » П'ят вересня 27, 2013 13:37

Olexa написав:Поїздив вже чимало містом. Враження — як для міста, то занадто цупкі. Почав був думати, чи не поміняти на ще щось інше.

Аж раптом вирвало палець на кронштейні одного із задніх амортизаторів на рамі. СОКОЛ поміряв геометрію, і сказав, що таки дійсно у складеному стані амортизатор десь на 1.5 см довший, ніж того вимагає складена підвіска разом з відбійником. Нагадую, що машина 3160, рама з точки зору підвіски не як в Патріота, а як в Хантера (якщо в Хантерах з 2004 року нічого не поміняли в цьому плані). Отже, виходить, що амортизатори Iron Man 24636FE не підходять на зад 3160/Хантера без підіймання підвіски, хоча Iron Man їх так позиціює. Ще більш дивно те, що за специфікацією вони у складеному стані 357 мм, тоді як АДС EXPERT 42020.315900-2915006-0 за специфікацією — 353 мм, тобто, коротший на 2 мм, але аж ніяк не на 15 мм.


Дуже дивно, ми поставили такі комплекти мінімум на 10 Хантерів, подібного за останніх 5 років ще не було. А заміри робили правильно? Від центрів отворів? Можливо це якийсь заводський брак, може є сенс порівняти ходи правого і лівого?
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Re: Амортизаторы

Повідомлення Olexa » П'ят вересня 27, 2013 14:18

Bobikus написав:Дуже дивно, ми поставили такі комплекти мінімум на 10 Хантерів,

Без підіймання підвіски?

Bobikus написав:подібного за останніх 5 років ще не було. А заміри робили правильно? Від центрів отворів? Можливо це якийсь заводський брак, може є сенс порівняти ходи правого і лівого?

Подивимось. Також не виключено, що в 3160 рама може відрізнятися.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Re: Амортизаторы

Повідомлення Bobikus » П'ят вересня 27, 2013 20:14

Olexa написав:
Bobikus написав:Дуже дивно, ми поставили такі комплекти мінімум на 10 Хантерів,

Без підіймання підвіски?

По-різному, цього в цифрах не скажу, бо багато з тих машин навіть і не бачив.

Bobikus написав:подібного за останніх 5 років ще не було. А заміри робили правильно? Від центрів отворів? Можливо це якийсь заводський брак, може є сенс порівняти ходи правого і лівого?

Подивимось. Також не виключено, що в 3160 рама може відрізнятися.


Ок, про всяк нагадаю, що вони на гарантії.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Re: Амортизаторы

Повідомлення Olexa » П'ят вересня 27, 2013 21:20

Перевірив. З'ясувалося, що в мене ззаду стоять не 24636FE, які я два роки тому підібрав за розмірами за каталогом Iron Man, а 24698FE, які Iron Man заявляє як задні і на Патріот, і на Хантер, і які я замовив і купив:

http://www.ironman4x4.com/html/Uaz/100.html
IronMan.png
Амортизатори, які Iron Man заявляє задніми на Хантер

А в них каталожна довжина таки не 357/588, а всі 381/624. Ось і фактичні заміри:

IMG_4528.jpg
Амортизатор 24698FE, мінімальна довжина

IMG_4530.jpg
Амортизатор 24698FE, максимальна довжина

Нуль рулетки намагався тримати по центру пальця.

Ось положення повністю стисненого амортизатора:
IMG_4531.jpg
Положення стисненого амортизатора 24698FE на УАЗ 3160

Розташувати його рівно над пальцем не вдалося, але видно, що відстань між віссю пальцем на віссю втулки амортизатора менша за хід підвіски з урахуванням стискання демпфера. От кронштейн і відірвався.

Можливо, якщо поставити Iron Man'івські ж і ресори (і проставки під відбійники), то проблеми й не буде. Але в мене ресори штатні. Зі штатними ресорами 12698GR/24698FE ставити на зад 3160/Хантера без підіймання підвіски й проставок під відбійники не можна.

Наразі, поки я їхав до Уазіса все це дивитися, СОКОЛ встиг поставити обумовлені раніше проставки під відбійники, тож поки що я їздити можу (направду, я досить багато встиг проїхати, поки відірвав кронштейн). Також в закромах знайшлися мої старі задні Kayaba, щоби не обмежувати хід підвіски, можна тимчасово втулити їх (ззаду не так критично). На обмін на 24636FE я поки що не претендую, бо претендент на мою пару 24698FE вже є. Також цікаво подивитися, чи можливо підібрати щось із регульованих KONI, щоб не так цупко було.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Re: Амортизаторы

Повідомлення L_O_M » Нед грудня 15, 2013 22:39

На свого 31512 (повністю ресорна підвіска) поставив амортизатори масляні, рідні виробництва СААЗ.
Я НЕ знаю як дехто ставить і їздить на амортизаторах від газ53 ....!!!???
На тих СААЗах таке враження що патики повставляв а не амортизатори, а що тоді буде на амортизаторах газ53?

Враження від управління машиною.
1. В повороти можна входити як на боліді формули1. Машина не нахиляється
2. При жвавому :D розгоні машина також йде впевнено вперед без присідання задка
3. На пральній дошці можна прибавляти газу і сміливо летіти вперед
4. При гальмуванні машина не виляє, як дворняга хвостом
5. На кожній нерівністі на дорозі на малій швидкості машина піднімається і опускається як баркас на хвилях. Колесо переізджає невеличкий горбик і кузов повторює траекторію того готбика...
6. Їхати і не стукати зубами можна тільки по автобану... Позвоночник витрясає в штани... Або просто перелітати ями на швидкості не звертаючи на них увагу.

Підкажіть будь ласка хто знахє - ці амортизатори впрацюються і стануть мякішими, чи так і буде поки не потечуть і не викину їх?
Только у нас из перевернутого джипа может доносится дикий ржач...
Аватар користувача
L_O_M
Участник форума
 
Повідомлення: 101
З нами з: Пон грудня 02, 2013 15:26
Машина: УАЗ 31512

Re: Амортизаторы

Повідомлення shpion » Пон грудня 16, 2013 1:01

Ставить нужно было односторонние амортизаторы, которые работают только на разжатие. Я вообще поражаюсь с тех, кто ставит двухсторонние амотрты на внедорожник. Такие аморты ставятся на скоростные авто, чтобы дорогу держало лучше. Уазу это не нужно, он тихоходная машина. А вот по ухабам ездить с такими амортизаторами еще то "удовольствие". Потом и кронштейны оторваны и поясница угроблена.
shpion
Участник движения
 
Повідомлення: 604
З нами з: Нед лютого 26, 2012 13:21
Звідки: Черкассы
Машина: 31514

Re: Амортизаторы

Повідомлення L_O_M » Пон грудня 16, 2013 1:58

Так кто ж мог подумать!!!! чтооо СААЗ этот гребанный двухсторонним окажется... Да и не двухсторонний он по ТТХ

- Амортизатор УАЗ "СААЗ" (Скопино) масляный (350мм/550 мм) с втулками (в упак.) / 3151-2905006-01 / 38.2905402
- Масляные амортизаторы одностороннего действия позволяют рессорам и пружинам легко сжиматься...... :?: :?: :?:
Только у нас из перевернутого джипа может доносится дикий ржач...
Аватар користувача
L_O_M
Участник форума
 
Повідомлення: 101
З нами з: Пон грудня 02, 2013 15:26
Машина: УАЗ 31512

Re: Амортизаторы

Повідомлення Student » Чет вересня 10, 2015 9:51

Я купил амортизаторы Sachs 311715. До покупки, ни где не смог найти их размеров.
Купил и померял: в сжатом состоянии 360 мм, в растянутом 584 мм, ход штока - 224 мм.

Сделаны аморты в Аргентине :D

Еще на машину не установил. Поставлю, поезжу и напишу о впечатлениях.
Что не убивает, то делает нас сильнее.
Аватар користувача
Student
Член клуба
 
Повідомлення: 3788
З нами з: Вів березня 27, 2007 17:18
Звідки: Киев, Соломенка
Телефон: +38050949 три три 29
Машина: УАЗ-31514

Re: Амортизаторы

Повідомлення Shustov » Чет вересня 10, 2015 14:39

Kayaba 443290 купил по 360 грн
Размеры 380-630
Suzuki Grand Vitara New, Уаз 469
050-385-0193
Shustov
Участник форума
 
Повідомлення: 176
З нами з: Нед грудня 21, 2008 18:14
Звідки: Киев Конча-Заспа

Re: Амортизаторы

Повідомлення alyoha » Сер листопада 11, 2015 22:17

Коллеги у меня есть 150 амортизаторов изготовленных по спецзаказу. Корпус газелевский а поршня, клапана и шток от ГАЗ 3308. Я их для себ заказывал в качестве исходника для переделки под паркетники Тиго но могу подогнать если кому нужно т к есть некий запас примерно 50 штук который могу пустить не по назначению. Амортизаторы маслянные и разборные! Очень крепкие но без фанатизма.
Зображення Зображення Зображення Зображення Зображення
Стоят они 600 грн штука
alyoha
 
Повідомлення: 1
З нами з: Сер листопада 11, 2015 22:08
Машина: Chery Tiggo

Поперед.Далі

Повернутись до Трансмиссия, ходовая, тормоза, рулевое, колеса и шины

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron