Модератор: Модераторы форума
Olexa написав:Olexa написав:і поставив я таки Хантерівський комплект Iron Man 24635FE перед і Iron Man 24636FE (24698FE, як з'ясувалося пізніше) зад. Купував у freshoffroad.com, ціна була цікава, ну зовсім не київська. Десь в 4 рази дорожче від штатних. Поки що проїхався від Уазіса до дому. Вони таки ого які цупкі, "бум-бум" грюкає сильно, але машина не гойдається, нерівності ковтає, при гальмуванні не клює, обмежувачі швидкості на 40 проїжджає практично гладко.
З’їздив до Карпат. Не джипувати, а так, без фанатизму. Особливого.
Амортизатори подобаються. Так, цупкі (Onega сказав, що цупкість підвіски як в ресорному 469). Можна сказати, інформативні, повідомляють про все . Але ж працюють гарно! На побитих трасах (на кшталт Е50 на ділянці Стрий-Тернопіль) мене обмежувала лише дружина . Ну, якщо яма глибиною 10 см, то я, звісно, об’їжджав . На поганому дірявому асфальті в Карпатах обмежувала лише видимість (коли дружини не було в машині ) — за поворотом може бути корова, або недопривід, що усі-пусі об’їжджає ямку по зустрічній. Багнючними ґрунтівками їздити не довелося, а кам’яними теж обмежувала фактично лише видимість, більше 40 км/год не виходило із-за неї. Жодного разу ще не було, щоби машина розстрибалася, і це змусило би мене зменшити швидкість. Хіба що треба усвідомлювати, що коли летиш над ямами, то зчеплення з поверхнею таки не постійне, що впливає на гальмування, та на курсову стійкість у дугах. Поки що я задоволений.
Между отбойниками и рамой проложить хоккейные шайбы.Olexa написав:...таки дійсно у складеному стані амортизатор десь на 1.5 см довший, ніж того вимагає складена підвіска разом з відбійником. Отже, виходить, що амортизатори Iron Man 24636FE не підходять на зад 3160/Хантера без підіймання підвіски...
Айри написав:Между отбойниками и рамой проложить хоккейные шайбы.Olexa написав:...таки дійсно у складеному стані амортизатор десь на 1.5 см довший, ніж того вимагає складена підвіска разом з відбійником. Отже, виходить, що амортизатори Iron Man 24636FE не підходять на зад 3160/Хантера без підіймання підвіски...
Olexa написав:Поїздив вже чимало містом. Враження — як для міста, то занадто цупкі. Почав був думати, чи не поміняти на ще щось інше.
Аж раптом вирвало палець на кронштейні одного із задніх амортизаторів на рамі. СОКОЛ поміряв геометрію, і сказав, що таки дійсно у складеному стані амортизатор десь на 1.5 см довший, ніж того вимагає складена підвіска разом з відбійником. Нагадую, що машина 3160, рама з точки зору підвіски не як в Патріота, а як в Хантера (якщо в Хантерах з 2004 року нічого не поміняли в цьому плані). Отже, виходить, що амортизатори Iron Man 24636FE не підходять на зад 3160/Хантера без підіймання підвіски, хоча Iron Man їх так позиціює. Ще більш дивно те, що за специфікацією вони у складеному стані 357 мм, тоді як АДС EXPERT 42020.315900-2915006-0 за специфікацією — 353 мм, тобто, коротший на 2 мм, але аж ніяк не на 15 мм.
Bobikus написав:Дуже дивно, ми поставили такі комплекти мінімум на 10 Хантерів,
Bobikus написав:подібного за останніх 5 років ще не було. А заміри робили правильно? Від центрів отворів? Можливо це якийсь заводський брак, може є сенс порівняти ходи правого і лівого?
Olexa написав:Bobikus написав:Дуже дивно, ми поставили такі комплекти мінімум на 10 Хантерів,
Без підіймання підвіски?
По-різному, цього в цифрах не скажу, бо багато з тих машин навіть і не бачив.Bobikus написав:подібного за останніх 5 років ще не було. А заміри робили правильно? Від центрів отворів? Можливо це якийсь заводський брак, може є сенс порівняти ходи правого і лівого?
Подивимось. Також не виключено, що в 3160 рама може відрізнятися.
Повернутись до Трансмиссия, ходовая, тормоза, рулевое, колеса и шины
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість