Зайнявся я пристосуванням ГПР від Мерседес на буханку. Довго підготовлював себе до даного процесу бо знав що ця справа буде тяжкою. А коли взявся до роботи, пообрізав старий кронштейн і почався примірятись то зрозумів, що раніше я незнав нічого - камасутра повна
Основна проблема в рульовій колонці - вона крутить в другу сторону (тобто руль вправо а колеса в ліво ). Тому прийшлось колонку розвернути на 180 град. і сошка зорієнтувалась між колонкою і рамою Прийшлось викручуватись, ще й в даному місці на рамі знаходиться кронштейн опорної подушки В двох словах - колонка кріпилась два дні але вийшло досить надійно і пристойно.
Насос - встав на рідні місця (в мене двигун ОМ 616), првда довелось в боковій кришці капота, в районі сидіння вистукати "грижу" і трохи доварити бляхи. Треба буде переробляти кріплення сидіння.
Шланги від мерседеса виявились дуже короткими 30-40 см. А треба 130см. Я купив відповідний шланг (на фірмі Львівпідшипник мене довго завіряли що він використовується для ГПР), штуцери вирізав із старого шланга і скріпив їх хомутами (з тих дорожчих). При прокачуванні в районі помпи тріскає шланг і пид тиском заливає весь салон маслом Слава фірмі Львівпідшипник
Зараз на стадії пошуку нормального шланга.
Фото ще немає, як зроблю то виложу.
Може хто знає, де можна купити відповідний шланг?