Це залежить від того, Форд, Пежо, чи ДАФ, я про те, що направляючі і клапани мають бути якщо не нові, то ідеальні, інакше буде брати масло, хоч є сальники, хоч нема.genadiy написав:D 2.5Д сальников клапанов нет!В нетурбированном есть,а в турбированном нет.
І ще .згадав, на Сієррах2.3, по моєму до 87р ішла своя голова з меншими клапанами. Її легко впізнати - крайній ряд болтів коротший. В 2.5 два крайні ряди однакові.
І останнє: У 2.5 колінвал більше виступає назад, в його КП первинний вал коротший десь на 15мм. Поставите 2.5, первинний буде висіти, я на цьому пікся.
Якщо мається на увазі ф поршня, то вони у 2.3 і 2.5 однакові 94мм. При розточці зверніть увагу, що зазори там в залежності від виробника поршнів 0.12-0.18мм, а не 0.03-0.06мм, як на більшості блоків.Те же что и 2.5 и 2.5Д+диаметр блока меньшего диаметра.