ПАТРИОТЫ ГОРЯТ

Раздел для обсуждения вопросов, связанных с моделями "60-й" серии: 3160, 3162 (Симбир), 3163 (Патриот)

Модератор: Модераторы форума

Повідомлення yuralev68 » Чет червня 26, 2008 14:36

Проспався і подумав: Все таки прогамма (прошивка) зберігається на всіх блоках в любому випадку. Бо інакше після вимкнення акуми комусь прийшлось би заливати по новому прошивки, а я таких випадків не чув.
Коди несправності ЕБУ запише по новому, якщо ті несправності не усунуті.
Самонавчання: блок переучується навіть після заливки іншої бензи, чи після заміни повітряного фільтра, дані про кількість повітря міняються і про склад вихлопних газів (якщо працює лямбда-зонд).
Тому я вважаю, що знімати напругу з ЄБУ можна в любому випадку, ніфіга йому не буде (крім того це перевірено не на одній машині). ЕБУ взагалі на наших машинах запрограмовано дуже просто-залежність складу суміші від обертів, навантаження і ще чогось це в трьохмірному графіку-площина (по крайній мірі прошивка №122 на Шниву), а має бути все горбате.
Крім цього , єдиний параметер без якого іжекторна машина не поїде-це датчик положення колінвала, або пошкодження його кола. Всі інші датчики можуть бути не робочі, програма перейде на усереднені дані, машина буде диміти і плювати , але до бази доїде, і на діагності покаже ці всі помилки.
Аватар користувача
yuralev68
Участник движения
 
Повідомлення: 669
З нами з: Чет травня 22, 2008 15:04
Звідки: Івано-Франківськ

Повідомлення Olexa » Чет червня 26, 2008 23:27

yuralev68 написав:Проспався і подумав: Все таки прогамма (прошивка) зберігається на всіх блоках в любому випадку. Бо інакше після вимкнення акуми комусь прийшлось би заливати по новому прошивки, а я таких випадків не чув.

Звісно, прошивка і загальні параметри, спільні для всіх машин, залишаються.

yuralev68 написав:Коди несправності ЕБУ запише по новому, якщо ті несправності не усунуті.
Самонавчання: блок переучується навіть після заливки іншої бензи, чи після заміни повітряного фільтра, дані про кількість повітря міняються і про склад вихлопних газів (якщо працює лямбда-зонд).
Тому я вважаю, що знімати напругу з ЄБУ можна в любому випадку, ніфіга йому не буде

Хазяїн — барин. А як на мене, я тієї прошивки не писав, коду її не бачив, тому припущення мої ніц не варті, і написаного в документації достатньо, щоб живлення ЕБУ не вимикати:

UAZ написав:В случае отключения аккумуляторной батареи теряются
параметры самообучения блока управления. После
подключения аккумуляторной батареи для самообучения
системы управления необходимо прогреть двигатель до
рабочей температуры и обеспечить движение автомобиля
на частичных нагрузках с умеренным ускорением, а также
работу на холостом ходу до восстановления нормальных
рабочих показателей.

А інжектор, звісно, витримує значні знущання користувачів над собою. На те він і інжектор. Але, як на мене, це не означає, що не варто уникати цих зайвих знущань.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення yuralev68 » П'ят червня 27, 2008 0:41

Уникати треба-100%. І нікрли не знімати клеми з акуми при заведеній машині!!!!
Аватар користувача
yuralev68
Участник движения
 
Повідомлення: 669
З нами з: Чет травня 22, 2008 15:04
Звідки: Івано-Франківськ

Повідомлення olegator » Нед липня 06, 2008 22:56

СТОП!СТОП!СТОП! :roll:
Вопрос ведь был в том, что выключатель массы необходим главным образом - как экстренная помощь при непредвиденных обстоятельствах, :wink: когда дорога каждая секунда и нет времени открывать капот и откручивать клемму лежащим в наружном кармане ключиком на 10. Насчет блока предохранителей: конечно такой блок есть и все основные провода выведены на него в стандарте. Но вся банальность моей ситуации заключалась в том, что предохранитель не ПРЕДОХРАНИЛ :evil: Ток на проводе стопа был невелик, т.к. стоп включается не все время, и он просто обплавил пластмассу предохранителя вокруг самой перемычки :twisted: А вот когда пошел сильный ток , то перемычка предохранителя не сгорела, т.к. была в плотной обплавленной массе пластмассы. :shock: Это уже потом, после возгарания провода в центральном подторпедном жгуте, когда начали гореть другие провода, то их предохранители начали срабатывать, а этот-сволочь, держался пропуская через себя все токи. А Вы - а разучится ли МИКАС?, а можно-ли отключать? а как инжектор? :oops: Какой на... МИКАС с инжектором :P Машину надо спасать :cry: Кто подскажет иной выход кроме ВЫКЛЮЧАТЕЛЯ массы или полного затопления машины :?:
Желаю,...чтобы всем.
ШАРИКОФФЗображення
Зображення
Аватар користувача
olegator
Участник форума
 
Повідомлення: 20
З нами з: Чет червня 19, 2008 19:22
Звідки: Харьков

Повідомлення Olexa » Нед липня 06, 2008 23:23

olegator написав:СТОП!СТОП!СТОП! :roll:
Вопрос ведь был в том, что выключатель массы необходим главным образом - как экстренная помощь при непредвиденных обстоятельствах, :wink: когда дорога каждая секунда и нет времени открывать капот и откручивать клемму лежащим в наружном кармане ключиком на 10.

На 13 ;)

olegator написав:Кто подскажет иной выход кроме ВЫКЛЮЧАТЕЛЯ массы или полного затопления машины :?:

Читал, что открывать капот, и срывать провод массы руками. Хотя, по пути к капоту не лишне ещё огнетушитель прихватить (если в моторном отсеке что-то горело, то после открытия капота оно начнёт гореть веселее, посольку воздух сможет обновляться). А это дополнительное время. Возможно, для оперативного обесточивания вероятных источников замыкания с водительского места можно поставить размыкатель плюса перед монтажным блоком. Он сможет быть не дистанционным.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення olegator » Нед липня 06, 2008 23:29

Спасибо, как раз думал так сделать :) Теперь утвердился в своей мысли :D
Желаю,...чтобы всем.
ШАРИКОФФЗображення
Зображення
Аватар користувача
olegator
Участник форума
 
Повідомлення: 20
З нами з: Чет червня 19, 2008 19:22
Звідки: Харьков

Повідомлення Onega » Пон липня 07, 2008 0:39

olegator написав:.....Кто подскажет иной выход кроме ВЫКЛЮЧАТЕЛЯ массы или полного затопления машины :?:


Использовать _нормальные_ предохранители, а не те, которые на базаре по 25 коп./шт.
Нет для меня ничего дороже,
Чем верный друг и бездорожье
Еще километры пути к родному огню
(c) Кривцов Сергей

УАЗ 31512, 90-го года, тент, колхозы, 417_й движ:ек, самоблок (БТР)
тел. 8 050 три тройки - два нуля - семнадцать. В эфире отзываюсь на UT4USE
Аватар користувача
Onega
Член Совета Клуба
 
Повідомлення: 2657
З нами з: Чет червня 29, 2006 11:56
Звідки: Киев, Голосеево (26.02.1979)

Повідомлення yuralev68 » Пон липня 07, 2008 1:22

Ну зрозуміло, що пожар-це форс-мажор. Треба все вирубувати, а потім затоплювати :D :D :D . В мене коли на Хантері загорілося в підрульовому, а в машині була жінка і двоє малих, то я чуть голими руками не тушив, а перес.....в за малих, то навіть не передати.
Аватар користувача
yuralev68
Участник движения
 
Повідомлення: 669
З нами з: Чет травня 22, 2008 15:04
Звідки: Івано-Франківськ

Повідомлення olegator » Вів липня 08, 2008 1:37

Olexa :? Неа.Ключик-то на 10, а не на 13 :lol:
Onega :wink: А преды-то не по 25 коп. :oops:
Желаю,...чтобы всем.
ШАРИКОФФЗображення
Зображення
Аватар користувача
olegator
Участник форума
 
Повідомлення: 20
З нами з: Чет червня 19, 2008 19:22
Звідки: Харьков

Повідомлення olegator » Вів липня 08, 2008 1:51

yuralev68. Дааа.Хантер добра машина. В нього досить отворів у щитку приборів, щоб можна було побачити :shock: де та й що горить :D До тогож дуже phexyj в ты зазори поливати з вогнегасника, а можна з ведра :twisted: Але річ йде про Патріот, а не Хантер, в якому підрульовий перемикач зламується за 2 сек, а провода вісмикуються за одну. В мене таке було на 469 з хантерівською люксовою торпедою. :lol: Патріот інша машина :wink:
Желаю,...чтобы всем.
ШАРИКОФФЗображення
Зображення
Аватар користувача
olegator
Участник форума
 
Повідомлення: 20
З нами з: Чет червня 19, 2008 19:22
Звідки: Харьков

Повідомлення OFFroader » Вів липня 08, 2008 9:59

olegator написав:Olexa :? Неа.Ключик-то на 10, а не на 13 :lol:

да , на патре ключиком на 10 :)
Аватар користувача
OFFroader
Основатель клуба
 
Повідомлення: 3233
З нами з: П'ят травня 13, 2005 16:16
Звідки: Киев, Лесной

Повідомлення yuralev68 » Вів липня 08, 2008 10:41

olegator написав:yuralev68. Дааа.Хантер добра машина. В нього досить отворів у щитку приборів, щоб можна було побачити :shock: де та й що горить :D До тогож дуже phexyj в ты зазори поливати з вогнегасника, а можна з ведра :twisted: Але річ йде про Патріот, а не Хантер, в якому підрульовий перемикач зламується за 2 сек, а провода вісмикуються за одну. В мене таке було на 469 з хантерівською люксовою торпедою. :lol: Патріот інша машина :wink:

:D :D :D та я згідний , що інші машини, я потім півроку їздив без пластмаси, все чекав коли знову почне горіти...перебирав проводку-знайшов багато передавлених проводів, ізоляція ледве жива. Отак мало-помалу перетре і починається пипка серед дороги.
Аватар користувача
yuralev68
Участник движения
 
Повідомлення: 669
З нами з: Чет травня 22, 2008 15:04
Звідки: Івано-Франківськ

Повідомлення ВАЙНАХ » Суб вересня 06, 2008 9:12

:arrow: .
Востаннє редагувалось ВАЙНАХ в Пон вересня 22, 2008 22:23, всього редагувалось 1 раз.
ВАЙНАХ
 

Повідомлення Voditel » Суб вересня 06, 2008 13:20

На большинстве Патров это сделано с завода. На моем небыло, гарантийщики работали)
Аватар користувача
Voditel
Член клуба
 
Повідомлення: 3464
З нами з: Сер липня 06, 2005 17:23
Звідки: Kiev

Повідомлення ВАЙНАХ » Суб вересня 06, 2008 14:18

Voditel написав:На большинстве Патров это сделано с завода. На моем небыло, гарантийщики работали)
Востаннє редагувалось ВАЙНАХ в Пон вересня 22, 2008 22:23, всього редагувалось 1 раз.
ВАЙНАХ
 

Поперед.Далі

Повернутись до 3160, 3162 (Симбир), 3163 (Патриот)

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість