Проспався і подумав: Все таки прогамма (прошивка) зберігається на всіх блоках в любому випадку. Бо інакше після вимкнення акуми комусь прийшлось би заливати по новому прошивки, а я таких випадків не чув.
Коди несправності ЕБУ запише по новому, якщо ті несправності не усунуті.
Самонавчання: блок переучується навіть після заливки іншої бензи, чи після заміни повітряного фільтра, дані про кількість повітря міняються і про склад вихлопних газів (якщо працює лямбда-зонд).
Тому я вважаю, що знімати напругу з ЄБУ можна в любому випадку, ніфіга йому не буде (крім того це перевірено не на одній машині). ЕБУ взагалі на наших машинах запрограмовано дуже просто-залежність складу суміші від обертів, навантаження і ще чогось це в трьохмірному графіку-площина (по крайній мірі прошивка №122 на Шниву), а має бути все горбате.
Крім цього , єдиний параметер без якого іжекторна машина не поїде-це датчик положення колінвала, або пошкодження його кола. Всі інші датчики можуть бути не робочі, програма перейде на усереднені дані, машина буде диміти і плювати , але до бази доїде, і на діагності покаже ці всі помилки.