Турбо

Все, что касается двигателя, обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

Турбо

Повідомлення ШАМПАНЬ » Сер листопада 24, 2010 17:07

От Кубік нас всіх "кохає в різних позах" своїм турбо компресором. А якщо і нам подумать теж над цим? Наприклад в мій атосферник 2,4 поставить турбіну від якогось 1,9? Чим це чревато? Може це вже хто проходив?
У незалежній державі, не державною мовою розмовляє гість, полонений або окупант. (Карл Маркс)
www.shampantrans.com.ua
Аватар користувача
ШАМПАНЬ
Участник движения
 
Повідомлення: 1445
З нами з: Суб травня 09, 2009 12:13
Звідки: Черкаська обл. Звенигородський р-н. с.Шампань

Повідомлення Mykola STARyy » Сер листопада 24, 2010 18:43

Треба паливний насос, автомат випередженняс з "турбохарактеристикою", поршні, для зменшення ступеню стиску, масляний насос більшої продуктивності, провести систему масляного охолодження поршнів, поміняти розпилювачі, ну і сама турбіна. Без інтеркулера, до речі, мало що дає :cry:
Гріх сумувати, коли є інші гріхи...
Mykola STARyy
Участник движения
 
Повідомлення: 1174
З нами з: Нед червня 21, 2009 14:36
Звідки: Тернопіль О67 2б 2б 2О7
Машина: УАЗ31512"Бабай"

Повідомлення genadiy » Сер листопада 24, 2010 19:50

Mykola STARyy написав: ну і сама турбіна. Без інтеркулера, до речі, мало що дає :cry:
:shock: :shock: :shock: Это как мало шо дае?Да с интеркулером еще десяток лошадок добавит,но сама турбина по сравнению с атмосферником минимум двадцать добавляет,а в остальном все правильно.Еще бы добавил что у турбированного (по сравнению с атмосферным) поршневые пальцы большего диаметра,так что к поршням еще добавятся и шатуны.Распред вал тоже может быть с другими фазами газораспределения.
Вы мне сдесь немного заварите,а я уж дома намертво проволкой закручу.
Аватар користувача
genadiy
Член клуба
 
Повідомлення: 2565
З нами з: Пон червня 06, 2005 22:05
Звідки: КИЕВ,ПЕЧЕРСК 067245753пять

Повідомлення Mykola STARyy » Сер листопада 24, 2010 21:17

genadiy написав:
Mykola STARyy написав: ну і сама турбіна. Без інтеркулера, до речі, мало що дає :cry:
:shock: :shock: :shock: Это как мало шо дае?
Дуже просто, турбіна повітря гріє, а значить збіднює, і сама зжирає левову долю свого ефекту, причому чим більша нагрузка, тим більше гріє.
Гріх сумувати, коли є інші гріхи...
Mykola STARyy
Участник движения
 
Повідомлення: 1174
З нами з: Нед червня 21, 2009 14:36
Звідки: Тернопіль О67 2б 2б 2О7
Машина: УАЗ31512"Бабай"

Повідомлення NoUaZ » Сер листопада 24, 2010 21:39

Mykola STARyy написав:Треба паливний насос, автомат випередженняс з "турбохарактеристикою", поршні, для зменшення ступеню стиску, масляний насос більшої продуктивності, провести систему масляного охолодження поршнів, поміняти розпилювачі, ну і сама турбіна. Без інтеркулера, до речі, мало що дає :cry:


Згідний! Але.....
З практики: В середині лихих дев`яностих коли клиент просив пригнати Гольфа 1,6D без турбіни (була тоді така мулька - турбіни зло )поляки відкручували колектора і насос, ставили меньшу прокладку и вперед. Хто хотів з турбо - отримував відкручене з першого варіанта на звичайний JP і їздив-радувався. Досить довго їздили такі варіанти до речі.
А Сіерру 2,3D з турбіною пам`ятаю з десь 1999р. (на таксі працювала - доооовго).
Аватар користувача
NoUaZ
Участник движения
 
Повідомлення: 854
З нами з: Суб березня 14, 2009 18:33
Звідки: Львів
Машина: Фордобобік

Повідомлення Mykola STARyy » Сер листопада 24, 2010 21:57

Гольф 1.6Д, що з турбіною, що без...
Хто на ньому більше 3000об їздив? А в такому режимі турбінка тільки при розгоні 10-15 сек і все.
Гріх сумувати, коли є інші гріхи...
Mykola STARyy
Участник движения
 
Повідомлення: 1174
З нами з: Нед червня 21, 2009 14:36
Звідки: Тернопіль О67 2б 2б 2О7
Машина: УАЗ31512"Бабай"

Повідомлення genadiy » Сер листопада 24, 2010 23:48

2.5Д()ХД3) и 2.5ТД(ХД3Т) разница в 20лошадок.Включение турбины очень даже чувствуется и когда начинает вжимать в спинку ,то я знаю что на тахометре 2000-2100 оборотов.Когда турбина была тугой(до ремонта),когда был зависший перепускной клапан(в коллекторе в открытом состоянии),когда был заевший клапан в корректоре по надуву(тоесть все то что относилось к работе турбины) то авто было вялым и много жрущим,в добавок еще и грелось нехило.Я не спорю что с интеркуллером не будет лучше,на оборот есть желание себе его добавить так как холодный воздух плотнее и турбина может его больше напхать в цилиндры,я о том что турбина даже без интеркуллера дает прирост мощности и крутящего момента.
Вы мне сдесь немного заварите,а я уж дома намертво проволкой закручу.
Аватар користувача
genadiy
Член клуба
 
Повідомлення: 2565
З нами з: Пон червня 06, 2005 22:05
Звідки: КИЕВ,ПЕЧЕРСК 067245753пять

Повідомлення МАХНО » Чет листопада 25, 2010 2:31

genadiy написав:
Mykola STARyy написав: ну і сама турбіна. Без інтеркулера, до речі, мало що дає :cry:
:shock: :shock: :shock: Это как мало шо дае?Да с интеркулером еще десяток лошадок добавит,но сама турбина по сравнению с атмосферником минимум двадцать добавляет,а в остальном все правильно.Еще бы добавил что у турбированного (по сравнению с атмосферным) поршневые пальцы большего диаметра,так что к поршням еще добавятся и шатуны.Распред вал тоже может быть с другими фазами газораспределения.
Плюс усиленные шатунные вкладышы.
ВОЛЯ або СМЕРТЬ
МАХНО
Участник движения
 
Повідомлення: 837
З нами з: Нед березня 30, 2008 14:36
Звідки: Киев тел.050 3322711

Повідомлення ШАМПАНЬ » Чет листопада 25, 2010 19:15

І це все що перечислено міняв Кубік :shock: !!??
Все то набагато простіше, все це нада, коли розраховувать двигун під турбіну. Турбіна шо робить? Нагнітає воздух!? Да і небагато вона там нагніта- від 0,8 і до 1,6. Такого давлєнія явно маловато щоб на 30% піднять мошность. Головна робота турбіни- збільшить вентиляцію циліндра, в момент незакрившегося випускного, і одкрившегося впускного! От тут і ефект! Я маю в виду поставить малопродуктивну турбіну!
Ще була мисля просто поставить інтеркуйлер, але..., чі дасть він шо без турбіни...
У незалежній державі, не державною мовою розмовляє гість, полонений або окупант. (Карл Маркс)
www.shampantrans.com.ua
Аватар користувача
ШАМПАНЬ
Участник движения
 
Повідомлення: 1445
З нами з: Суб травня 09, 2009 12:13
Звідки: Черкаська обл. Звенигородський р-н. с.Шампань

Повідомлення NoUaZ » Чет листопада 25, 2010 19:24

genadiy написав:на оборот есть желание себе его добавить так как холодный воздух плотнее и турбина может его больше напхать в цилиндры,я о том что турбина даже без интеркуллера дает прирост мощности и крутящего момента.


На этапе интеркулера я и застопорился с турбированием Пыжа.
Не проходят патрубки - получается нужен самодельный впускной.
А это по-моему подвиг.
Аватар користувача
NoUaZ
Участник движения
 
Повідомлення: 854
З нами з: Суб березня 14, 2009 18:33
Звідки: Львів
Машина: Фордобобік

Повідомлення genadiy » Чет листопада 25, 2010 23:35

NoUaZ написав:
genadiy написав:на оборот есть желание себе его добавить так как холодный воздух плотнее и турбина может его больше напхать в цилиндры,я о том что турбина даже без интеркуллера дает прирост мощности и крутящего момента.


На этапе интеркулера я и застопорился с турбированием Пыжа.
Не проходят патрубки - получается нужен самодельный впускной.
А это по-моему подвиг.
Родной то алюминиевый,его переделать как два пальца об асфальт,а турбину можно развернуть под любым углом.Проблема одна(у меня, сейчас) полное отсутствие свободного времени. :(
Вы мне сдесь немного заварите,а я уж дома намертво проволкой закручу.
Аватар користувача
genadiy
Член клуба
 
Повідомлення: 2565
З нами з: Пон червня 06, 2005 22:05
Звідки: КИЕВ,ПЕЧЕРСК 067245753пять

Повідомлення genadiy » П'ят листопада 26, 2010 2:18

ШАМПАНЬ написав:І це все що перечислено міняв Кубік :shock: !!??
Все то набагато простіше, все це нада, коли розраховувать двигун під турбіну. Турбіна шо робить? Нагнітає воздух!? Да і небагато вона там нагніта- від 0,8 і до 1,6. Такого давлєнія явно маловато щоб на 30% піднять мошность. Головна робота турбіни- збільшить вентиляцію циліндра, в момент незакрившегося випускного, і одкрившегося впускного! От тут і ефект! Я маю в виду поставить малопродуктивну турбіну!
Ще була мисля просто поставить інтеркуйлер, але..., чі дасть він шо без турбіни...

Ставь чарджер http://www.kartuning.ru/shop/category/charger/
http://www.moskvich.forumy.com.ua/%D0%B ... 90s50.html
http://superchargervaz.narod.ru/supercharger/
пока информации для размышления я думаю хватит :D
Вы мне сдесь немного заварите,а я уж дома намертво проволкой закручу.
Аватар користувача
genadiy
Член клуба
 
Повідомлення: 2565
З нами з: Пон червня 06, 2005 22:05
Звідки: КИЕВ,ПЕЧЕРСК 067245753пять

Повідомлення Bobikus » П'ят листопада 26, 2010 14:13

Як на мене, турба на УАЗ це не правильно. Це низькообертовий дефорсований двигун, який через багато конструкторських упущень має просто занижений ККД і установка турби на нього буде означати нереальні витрати палива та смішний ресурс для досягнення потужності звичайного закордонного атмосферника такого ж об'єму. Однозначно простіше буде поміняти двигун на імпортний.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Quattros » П'ят листопада 26, 2010 15:35

Bobikus у него 616 мотор.


ШАМПАНЬ
по последеней ссылке,что выложил Геннадий,есть в наличии такой,планировали ставить на 617 мотор,потом человек не потянул по времени проект,так и заглохло всё.
фото взято с сайта,
у меня аналогичный,проверенный, с муфтой включения,можешь через кнопку вывести,можешь по оборотам сделать порог включения,прирост ощутимый.Ранее ставил на 617 такой,жаль фото установки не осталось и машина уже где то в Днепре.

300уе.

кулер тоже есть.50уе.

Зображення

Зображення
Ранее по автомобилю судили сколько человек зарабатывает....ныне судят сколько должен :)
Аватар користувача
Quattros
Участник движения
 
Повідомлення: 313
З нами з: Вів вересня 08, 2009 10:28
Звідки: Донбасс(Волноваха)

Повідомлення Merlin » Вів січня 04, 2011 16:53

Нужен будет хелп в настройке свистите :-)

сразу предупреждаю, родные форсунки быстро "сдуються"

Опыт настройки нестандартных моторов на Микасе у меня есть.

в арсенале

1) Сиерра 2.0 инж на микасе
2) Вольво 2,3 турбо на микасе
3) куча просто правильно настроенных Волг, и даже один уАзиг.
Аватар користувача
Merlin
Участник форума
 
Повідомлення: 39
З нами з: Чет липня 23, 2009 11:19

Далі

Повернутись до Двигатель

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron