патриот лимитед 2006

Объявления о единичных не регулярных продажах, покупках, обменах, дарениях

Модератори: MudMax, Student, Модераторы форума

Правила форуму
В даному розділі можна публікувати оголошення про продаж, купівлю, обмін, дарування та прийняття в дар одиничних екземплярів товарів та послуг на не регулярних засадах.

Заборонено створення одним користувачем більше 3 тем або 5 повідомлень за добу.

Назва теми повинна включати слово Продам/Куплю/Обміняю/Подарую/Подаруйте, а також коротку назву об’єкту купівлі/продажу/обміну/дарування.

в оголошенні повинно бути вказано:
- об'єкт продажу;
- стислий опис об'єкту продажу;
- ціна;
- місце знаходження продавця;
- контактна інформація продавця;
- за можливості - фото.

Після завершення продажу (купівлі, ...) необхідно закрити тему за допомогою відповідної кнопки внизу сторінки теми, без публікації повідомлення в темі, що її закрито.

Користувачам забороняється підіймати тему повідомленнями, що не несуть нової інформації по темі, якщо від публікації останнього повідомлення в ній пройшло менше, ніж півмісяця. Підняття теми під приводом зниження ціни на величину, меншу ніж 1%, або 10грн, також каратиметься згідно пункту 2.10 Правил.

Для публікації оголошень про не одиничні (масові), або регулярні продаж, купівлю, обмін, дарування та прийняття в дар є розділ Коммерческие Объявления.

Для публікації оголошень про зустрічі та майбутні події є розділ Встречи.

патриот лимитед 2006

Повідомлення urri » П'ят лютого 18, 2011 22:05

неспешно продам подготовленный патриот, только закончил
Зображення
Зображення
Коротко о подготовке:
лифт кузова 5см, лифт подвески 5см, силовой передний и задний бампера, калитка, силовые пороги, обвязка, расширители арок,
фаркоп, две лебеды 9500 тмакс, два аккумулятора 75 бош, лодочные выключатели массы, гена 150А, амперметр (120А,300А), сцепление БМВ, вакуум эксперт, гп 4.62, резина купер 33, вискомуфта с карлсоном форд, дополнительные вентиляторы, шноркель, компактный вентилятор печки,.. , полная вибро-шумоизоляция,
шкворня на подшипниках, увеличеный кастор, 4-х листовые рессоры,
доработанные тяги панара и реактивная.
Из штатного лимитед кастрировано кондей, катализатор, абсорбер, панель между передними судухами(можно ходить назад вперед),
дополнительная печь под сидушкой.
есть бк, электрозеркала, люк, ..это, наверное, есть у всех
:lol:
вид внутри-зад. Перегородка, выдвижные ящики,полка...водостойкая фанера.
Зображення
14500, торг

можно без резины, лебедок.

0674309838
Востаннє редагувалось urri в Суб лютого 19, 2011 0:21, всього редагувалось 2 разів.
УАЗ патриот 2006
мitsubishi l200
Аватар користувача
urri
Участник форума
 
Повідомлення: 111
З нами з: Сер січня 27, 2010 12:01
Звідки: Виннцкая обл.

Повідомлення kazanova » П'ят лютого 18, 2011 22:52

цена вопроса!?
Цей користувач тепер під обліковим записом avto-razborka
Аватар користувача
kazanova
Участник движения
 
Повідомлення: 597
З нами з: Вів жовтня 09, 2007 22:52
Звідки: Киев, Позняки

Повідомлення urri » П'ят лютого 18, 2011 23:07

цену дабавил в первом посте.
УАЗ патриот 2006
мitsubishi l200
Аватар користувача
urri
Участник форума
 
Повідомлення: 111
З нами з: Сер січня 27, 2010 12:01
Звідки: Виннцкая обл.

Повідомлення kazanova » П'ят лютого 18, 2011 23:14

для такого самца нормальная цена.
Цей користувач тепер під обліковим записом avto-razborka
Аватар користувача
kazanova
Участник движения
 
Повідомлення: 597
З нами з: Вів жовтня 09, 2007 22:52
Звідки: Киев, Позняки

Повідомлення urri » Суб лютого 19, 2011 0:24

добавил в первый пост к подготовке(забыл)
-шкворня на подшипниках, увеличеный кастор, 4-х листовые рессоры,
доработанные тяги панара и реактивная
УАЗ патриот 2006
мitsubishi l200
Аватар користувача
urri
Участник форума
 
Повідомлення: 111
З нами з: Сер січня 27, 2010 12:01
Звідки: Виннцкая обл.

Повідомлення AlexLv » Суб лютого 19, 2011 1:29

а что с движком ?
Mente et malleo
AlexLv
Участник форума
 
Повідомлення: 22
З нами з: Сер лютого 09, 2011 13:15
Звідки: Киев

Повідомлення urri » Суб лютого 19, 2011 7:19

AlexLv написав:а что с движком ?

Двигатель стоковый, масло не берет , жив-здоров, 120т.
Менял только прокладку клапанной крышки, натяжной ролик, помпу, датчик давления масла. Радиатор медный 3-рядн 3162
Мозги разъем диагностики перенес под торпеду.
почти все датчики есть запасные.
УАЗ патриот 2006
мitsubishi l200
Аватар користувача
urri
Участник форума
 
Повідомлення: 111
З нами з: Сер січня 27, 2010 12:01
Звідки: Виннцкая обл.

Повідомлення kazanova » Суб лютого 19, 2011 10:46

urri написав:масло не берет ,

Не переигрывай.)))) :wink: :wink: :wink: Они с завода масло берут. )))
Цей користувач тепер під обліковим записом avto-razborka
Аватар користувача
kazanova
Участник движения
 
Повідомлення: 597
З нами з: Вів жовтня 09, 2007 22:52
Звідки: Киев, Позняки

Повідомлення urri » Суб лютого 19, 2011 12:42

согласен, до 90т. масло брал.
разобраться почему не получилось, оказалось у всех так.
(хотя странно, выхлоп чистый, катализатор чистый)
УАЗ патриот 2006
мitsubishi l200
Аватар користувача
urri
Участник форума
 
Повідомлення: 111
З нами з: Сер січня 27, 2010 12:01
Звідки: Виннцкая обл.

Повідомлення kazanova » Суб лютого 19, 2011 12:53

urri написав:согласен, до 90т. масло брал.
разобраться почему не получилось, оказалось у всех так.
(хотя странно, выхлоп чистый, катализатор чистый)

Не странно, советский двигатель 60х годов.))) Тогда ГСМ у нас завались было.)))
Востаннє редагувалось kazanova в Суб лютого 19, 2011 17:40, всього редагувалось 1 раз.
Цей користувач тепер під обліковим записом avto-razborka
Аватар користувача
kazanova
Участник движения
 
Повідомлення: 597
З нами з: Вів жовтня 09, 2007 22:52
Звідки: Киев, Позняки

Повідомлення patriot6504 » Суб лютого 19, 2011 17:39

kazanova написав:
urri написав:согласен, до 90т. масло брал.
разобраться почему не получилось, оказалось у всех так.
(хотя странно, выхлоп чистый, катализатор чистый)

Не странно, советский двигатель 60х годов.))) Тогда ЗГМ у нас завались было.)))

Советский двигатель с 16 клапанами на 4-е цилиндра, гидрокомпенсаторами клапанов и гидронатяжителями цепей? Ну ты загнул.
067 735 шесть93один
095 444 32 ноль9
Аватар користувача
patriot6504
Участник движения
 
Повідомлення: 231
З нами з: Чет січня 22, 2009 13:12
Звідки: Кривой Рог
Телефон: 095 444 32 09
Машина: nissan patrol

Повідомлення kazanova » Суб лютого 19, 2011 17:41

patriot6504 написав:
kazanova написав:
urri написав:согласен, до 90т. масло брал.
разобраться почему не получилось, оказалось у всех так.
(хотя странно, выхлоп чистый, катализатор чистый)

Не странно, советский двигатель 60х годов.))) Тогда ЗГМ у нас завались было.)))

Советский двигатель с 16 клапанами на 4-е цилиндра, гидрокомпенсаторами клапанов и гидронатяжителями цепей? Ну ты загнул.

)))) Я забыл о чем мы говорим... ))) Ну Российский, но это еще хуже.)))
Цей користувач тепер під обліковим записом avto-razborka
Аватар користувача
kazanova
Участник движения
 
Повідомлення: 597
З нами з: Вів жовтня 09, 2007 22:52
Звідки: Киев, Позняки

Повідомлення kazanova » Суб лютого 19, 2011 17:42

У меня змз 2,7 из под крышки гонит.)))
Цей користувач тепер під обліковим записом avto-razborka
Аватар користувача
kazanova
Участник движения
 
Повідомлення: 597
З нами з: Вів жовтня 09, 2007 22:52
Звідки: Киев, Позняки

Повідомлення Voditel » Суб лютого 19, 2011 18:37

patriot6504 написав:
kazanova написав:
urri написав:согласен, до 90т. масло брал.
разобраться почему не получилось, оказалось у всех так.
(хотя странно, выхлоп чистый, катализатор чистый)

Не странно, советский двигатель 60х годов.))) Тогда ЗГМ у нас завались было.)))

Советский двигатель с 16 клапанами на 4-е цилиндра, гидрокомпенсаторами клапанов и гидронатяжителями цепей? Ну ты загнул.


На В-2 все это уже было еще в 30-е. Правда это дизель.
Зображення
Аватар користувача
Voditel
Член клуба
 
Повідомлення: 3464
З нами з: Сер липня 06, 2005 17:23
Звідки: Kiev

Повідомлення Dream » Суб лютого 19, 2011 23:38

patriot6504 написав:
kazanova написав:
urri написав:согласен, до 90т. масло брал.
разобраться почему не получилось, оказалось у всех так.
(хотя странно, выхлоп чистый, катализатор чистый)

Не странно, советский двигатель 60х годов.))) Тогда ЗГМ у нас завались было.)))

Советский двигатель с 16 клапанами на 4-е цилиндра, гидрокомпенсаторами клапанов и гидронатяжителями цепей? Ну ты загнул.

У Кошкина на 34-ке в дизеле по 4 клапана стояло, а это ещё до ВОВ было... :D
ПыСы Voditel опередил, не дочитал я тему до конца :lol:
Dream
Участник движения
 
Повідомлення: 275
З нами з: Чет січня 31, 2008 15:06
Звідки: Киев

Далі

Повернутись до Частные объявления

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron