yuralev68 написав:Віртуальний секс, як і віртуальний ремонт авто, приносить мабуть, якесь задоволення, але не приносить результату.......(дітей).
Мабуть у когось здали нерви

И не забываай ма дети страны советов


Модератор: Модераторы форума
yuralev68 написав:Віртуальний секс, як і віртуальний ремонт авто, приносить мабуть, якесь задоволення, але не приносить результату.......(дітей).
yuralev68 написав:Так-так, був би у Франківську-теж простіше було би. Тут не те шо нерви здадуть... якісь поради даєм і хочеться, що б машина їхала, а реально пощупать не виходить, от і думай-нормальне щось порадив чоловіку, чи навпаки -з толку збив.
Индиец написав:Привет!
По поводу температуры - держится в районе 85 грд. Расход - по городу 12 - 13, по трассе при 90 км - 11. При 70 км - 10, даже меньше.
Изначально заменил провода и наконечники на свечи, сразу после покупки. Во время ТО чистили форсунки и меняли свечи (через 20 000км) Стоит борт комп, могу посмотреть режимы, если надо.
yuralev68 написав:так, так -це вже ближче до тіла.
1.Вентилятор включається компом чи напряму від датчика. Якщо компом і там забито 96 градусів, значить треба міняти датчик, якщо напряму від датчика, то теж треба міняти датчик, якщо в прошивці занижена т-ра (хоч я так не думаю)-треба перепрограмовувати.
2.Ну і обовязково все таки перевірити термостат, а краще купити новий і поміняти, це по крайній мірі не дорого.
3. І здається ще шось має, не знаю шо правда....
maslik написав:yuralev68 написав:так, так -це вже ближче до тіла.
1.Вентилятор включається компом чи напряму від датчика. Якщо компом і там забито 96 градусів, значить треба міняти датчик, якщо напряму від датчика, то теж треба міняти датчик, якщо в прошивці занижена т-ра (хоч я так не думаю)-треба перепрограмовувати.
2.Ну і обовязково все таки перевірити термостат, а краще купити новий і поміняти, це по крайній мірі не дорого.
3. І здається ще шось має, не знаю шо правда....
Вопрос?: какой термостат покупать, в магазинах предлагают летний и зимний вариант! (температура срабатывания)
yuralev68 написав:maslik написав:yuralev68 написав:так, так -це вже ближче до тіла.
1.Вентилятор включається компом чи напряму від датчика. Якщо компом і там забито 96 градусів, значить треба міняти датчик, якщо напряму від датчика, то теж треба міняти датчик, якщо в прошивці занижена т-ра (хоч я так не думаю)-треба перепрограмовувати.
2.Ну і обовязково все таки перевірити термостат, а краще купити новий і поміняти, це по крайній мірі не дорого.
3. І здається ще шось має, не знаю шо правда....
Вопрос?: какой термостат покупать, в магазинах предлагают летний и зимний вариант! (температура срабатывания)
Чесно кажучи, перший раз чую про зимовий або літній варіант термостата, це якась єрунда. Температура мотора (ну скажем 90грд.) є оптимальною, для будь-яких умов експлуатації. Зимою мотор гріється довше, для того щоб нагрівся швидше, ми утепляєм моторний відсік, але коли нагрівся, треба щоб включилось велике коло охолодження, літом нагрівається все набагато скоріше і відповідно скоріше відкривається термостат, АЛЕ довше-швидше-це час, а температура спрацювання при цьому повинна бути одинакова (ну скажем тих самих 90грд.) Якщо зимово-літній термостат-це інші теператури спрацювання, то це значить, що мотор заганяють в неоптимальний режим. Треба вимагати термостат, який передбачений заводом для цього мотора.-це моя думка.
yuralev68 написав:по теорії-чим вища температура мотора (в розумних межах)-тим краще. На моторах без герметичної системи ця температура обмежена закипанням охолоджуючої рідини. На сучасних моторах де тиск в герметичній системі не дає рідині закипати-це 98-105 грд., на спортивних апаратах доводять навіть до 120грд. У нас я думаю норма-95-98 грд.. ну 92-93, але не 80-це 100%!
maslik написав:yuralev68 написав:по теорії-чим вища температура мотора (в розумних межах)-тим краще. На моторах без герметичної системи ця температура обмежена закипанням охолоджуючої рідини. На сучасних моторах де тиск в герметичній системі не дає рідині закипати-це 98-105 грд., на спортивних апаратах доводять навіть до 120грд. У нас я думаю норма-95-98 грд.. ну 92-93, але не 80-це 100%!
то чи може літній чи зимовий варіант термостату впливать на витрати палива? гіпотетично?
yuralev68 написав:maslik написав:yuralev68 написав:по теорії-чим вища температура мотора (в розумних межах)-тим краще. На моторах без герметичної системи ця температура обмежена закипанням охолоджуючої рідини. На сучасних моторах де тиск в герметичній системі не дає рідині закипати-це 98-105 грд., на спортивних апаратах доводять навіть до 120грд. У нас я думаю норма-95-98 грд.. ну 92-93, але не 80-це 100%!
то чи може літній чи зимовий варіант термостату впливать на витрати палива? гіпотетично?
Звичайно,... я не знаю в чому різниця між цими термостатами, але той термостат, що тримає мотор холоднішим, збільшує витрату палива, бо мотор хоче багатшу суміш. І на інжекторних моторах ЕБУ зразу на це реагує збільшуючи подачу бензи.
Повернутись до 3160, 3162 (Симбир), 3163 (Патриот)
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість