расход топлива нужна помощ

Раздел для обсуждения вопросов, связанных с моделями "60-й" серии: 3160, 3162 (Симбир), 3163 (Патриот)

Модератор: Модераторы форума

Повідомлення no exit » Суб червня 28, 2008 2:34

yuralev68 написав:Віртуальний секс, як і віртуальний ремонт авто, приносить мабуть, якесь задоволення, але не приносить результату.......(дітей).


Мабуть у когось здали нерви :?:

И не забываай ма дети страны советов :twisted: а помоч хоть советом да надо былбы он в Киеве былоб проще :wink:[/quote]
nick-name.ru/nickname/id1074573
Аватар користувача
no exit
Член клуба
 
Повідомлення: 2250
З нами з: Чет травня 29, 2008 9:56
Звідки: Киев Пзняки 80683609525

Повідомлення yuralev68 » Суб червня 28, 2008 3:08

Так-так, був би у Франківську-теж простіше було би. Тут не те шо нерви здадуть... якісь поради даєм і хочеться, що б машина їхала, а реально пощупать не виходить, от і думай-нормальне щось порадив чоловіку, чи навпаки -з толку збив.
Аватар користувача
yuralev68
Участник движения
 
Повідомлення: 669
З нами з: Чет травня 22, 2008 15:04
Звідки: Івано-Франківськ

Повідомлення deltafox24 » Нед червня 29, 2008 21:19

проехал пока всего 150 км, вроде есть различие, походу промывка дросселя помогла, но пока еще рано говорить!
Аватар користувача
deltafox24
Участник движения
 
Повідомлення: 1031
З нами з: Сер грудня 27, 2006 12:53
Звідки: г. Николаев

Повідомлення no exit » Нед червня 29, 2008 23:39

yuralev68 написав:Так-так, був би у Франківську-теж простіше було би. Тут не те шо нерви здадуть... якісь поради даєм і хочеться, що б машина їхала, а реально пощупать не виходить, от і думай-нормальне щось порадив чоловіку, чи навпаки -з толку збив.


НЕ чахни ошибочный путь это тоже путь и по нему надо пройти до кОнца чтобы в конце его выйти на правельный итогда в самом конце правельного пути тебе ждет не толко желаемый результат но опыт а его за дньги не купиш :wink:

ВО ЗАГНУЛ САМ В ШОКЕ :lol: :lol: :lol:
nick-name.ru/nickname/id1074573
Аватар користувача
no exit
Член клуба
 
Повідомлення: 2250
З нами з: Чет травня 29, 2008 9:56
Звідки: Киев Пзняки 80683609525

Повідомлення yuralev68 » Пон червня 30, 2008 0:16

:D :D :D Ну я то не чахну. все таки не моя машина бензу хлопає без міри, але зло бере...що машина не хоче ремонтуватись. Взяти болгарку і по капоту, по капоту, шо б знала.....Ясне діло, що причина знайдеться, а задно все перевіриться і поміняється і буде їхати, і десь зустрінемось , і випємо!!!
Аватар користувача
yuralev68
Участник движения
 
Повідомлення: 669
З нами з: Чет травня 22, 2008 15:04
Звідки: Івано-Франківськ

Повідомлення Индиец » Вів липня 01, 2008 18:38

Привет!
По поводу температуры - держится в районе 85 грд. Расход - по городу 12 - 13, по трассе при 90 км - 11. При 70 км - 10, даже меньше.
Изначально заменил провода и наконечники на свечи, сразу после покупки. Во время ТО чистили форсунки и меняли свечи (через 20 000км) Стоит борт комп, могу посмотреть режимы, если надо.
Аватар користувача
Индиец
Участник форума
 
Повідомлення: 109
З нами з: Пон березня 19, 2007 2:31
Звідки: г Херсон 80675516473

Повідомлення deltafox24 » Вів липня 01, 2008 18:56

Индиец написав:Привет!
По поводу температуры - держится в районе 85 грд. Расход - по городу 12 - 13, по трассе при 90 км - 11. При 70 км - 10, даже меньше.
Изначально заменил провода и наконечники на свечи, сразу после покупки. Во время ТО чистили форсунки и меняли свечи (через 20 000км) Стоит борт комп, могу посмотреть режимы, если надо.


а какой бортовой комп стоит?
Аватар користувача
deltafox24
Участник движения
 
Повідомлення: 1031
З нами з: Сер грудня 27, 2006 12:53
Звідки: г. Николаев

Повідомлення Индиец » Вів липня 01, 2008 19:06

deltafox24 написав:а какой бортовой комп стоит?


PRESTIGE для Патриота
Аватар користувача
Индиец
Участник форума
 
Повідомлення: 109
З нами з: Пон березня 19, 2007 2:31
Звідки: г Херсон 80675516473

Повідомлення maslik » Сер липня 02, 2008 10:53

yuralev68 написав:так, так -це вже ближче до тіла.
1.Вентилятор включається компом чи напряму від датчика. Якщо компом і там забито 96 градусів, значить треба міняти датчик, якщо напряму від датчика, то теж треба міняти датчик, якщо в прошивці занижена т-ра (хоч я так не думаю)-треба перепрограмовувати.
2.Ну і обовязково все таки перевірити термостат, а краще купити новий і поміняти, це по крайній мірі не дорого.
3. І здається ще шось має, не знаю шо правда....


Вопрос?: какой термостат покупать, вмагазинах предлагают летний и зимний вариант! (температура срабатывания)
maslik
Участник форума
 
Повідомлення: 168
З нами з: Вів січня 08, 2008 17:17

Повідомлення yuralev68 » Сер липня 02, 2008 11:38

maslik написав:
yuralev68 написав:так, так -це вже ближче до тіла.
1.Вентилятор включається компом чи напряму від датчика. Якщо компом і там забито 96 градусів, значить треба міняти датчик, якщо напряму від датчика, то теж треба міняти датчик, якщо в прошивці занижена т-ра (хоч я так не думаю)-треба перепрограмовувати.
2.Ну і обовязково все таки перевірити термостат, а краще купити новий і поміняти, це по крайній мірі не дорого.
3. І здається ще шось має, не знаю шо правда....


Вопрос?: какой термостат покупать, в магазинах предлагают летний и зимний вариант! (температура срабатывания)


Чесно кажучи, перший раз чую про зимовий або літній варіант термостата, це якась єрунда. Температура мотора (ну скажем 90грд.) є оптимальною, для будь-яких умов експлуатації. Зимою мотор гріється довше, для того щоб нагрівся швидше, ми утепляєм моторний відсік, але коли нагрівся, треба щоб включилось велике коло охолодження, літом нагрівається все набагато скоріше і відповідно скоріше відкривається термостат, АЛЕ довше-швидше-це час, а температура спрацювання при цьому повинна бути одинакова (ну скажем тих самих 90грд.) Якщо зимово-літній термостат-це інші теператури спрацювання, то це значить, що мотор заганяють в неоптимальний режим. Треба вимагати термостат, який передбачений заводом для цього мотора.-це моя думка.
Аватар користувача
yuralev68
Участник движения
 
Повідомлення: 669
З нами з: Чет травня 22, 2008 15:04
Звідки: Івано-Франківськ

Повідомлення jek-ks » Сер липня 02, 2008 12:46

yuralev68 написав:
maslik написав:
yuralev68 написав:так, так -це вже ближче до тіла.
1.Вентилятор включається компом чи напряму від датчика. Якщо компом і там забито 96 градусів, значить треба міняти датчик, якщо напряму від датчика, то теж треба міняти датчик, якщо в прошивці занижена т-ра (хоч я так не думаю)-треба перепрограмовувати.
2.Ну і обовязково все таки перевірити термостат, а краще купити новий і поміняти, це по крайній мірі не дорого.
3. І здається ще шось має, не знаю шо правда....


Вопрос?: какой термостат покупать, в магазинах предлагают летний и зимний вариант! (температура срабатывания)


Чесно кажучи, перший раз чую про зимовий або літній варіант термостата, це якась єрунда. Температура мотора (ну скажем 90грд.) є оптимальною, для будь-яких умов експлуатації. Зимою мотор гріється довше, для того щоб нагрівся швидше, ми утепляєм моторний відсік, але коли нагрівся, треба щоб включилось велике коло охолодження, літом нагрівається все набагато скоріше і відповідно скоріше відкривається термостат, АЛЕ довше-швидше-це час, а температура спрацювання при цьому повинна бути одинакова (ну скажем тих самих 90грд.) Якщо зимово-літній термостат-це інші теператури спрацювання, то це значить, що мотор заганяють в неоптимальний режим. Треба вимагати термостат, який передбачений заводом для цього мотора.-це моя думка.

Як я розумію потання полягає в тому, що чомусь на Патріоті оптимальна температура Двигуна не 90 грд, а чомусь 80 грд і тому існують різні термостати, які пропонують в магазинах, і починаються питання про витрати пального і т.д. і як результат зявляються рекомендації міняти термостати на літо -зиму.
Аватар користувача
jek-ks
Участник форума
 
Повідомлення: 118
З нами з: Пон квітня 14, 2008 9:57
Звідки: Kyiv

Повідомлення yuralev68 » Сер липня 02, 2008 13:14

по теорії-чим вища температура мотора (в розумних межах)-тим краще. На моторах без герметичної системи ця температура обмежена закипанням охолоджуючої рідини. На сучасних моторах де тиск в герметичній системі не дає рідині закипати-це 98-105 грд., на спортивних апаратах доводять навіть до 120грд. У нас я думаю норма-95-98 грд.. ну 92-93, але не 80-це 100%!
Аватар користувача
yuralev68
Участник движения
 
Повідомлення: 669
З нами з: Чет травня 22, 2008 15:04
Звідки: Івано-Франківськ

Повідомлення maslik » Сер липня 02, 2008 13:18

yuralev68 написав:по теорії-чим вища температура мотора (в розумних межах)-тим краще. На моторах без герметичної системи ця температура обмежена закипанням охолоджуючої рідини. На сучасних моторах де тиск в герметичній системі не дає рідині закипати-це 98-105 грд., на спортивних апаратах доводять навіть до 120грд. У нас я думаю норма-95-98 грд.. ну 92-93, але не 80-це 100%!


то чи може літній чи зимовий варіант термостату впливать на витрати палива? гіпотетично?
maslik
Участник форума
 
Повідомлення: 168
З нами з: Вів січня 08, 2008 17:17

Повідомлення yuralev68 » Сер липня 02, 2008 13:25

maslik написав:
yuralev68 написав:по теорії-чим вища температура мотора (в розумних межах)-тим краще. На моторах без герметичної системи ця температура обмежена закипанням охолоджуючої рідини. На сучасних моторах де тиск в герметичній системі не дає рідині закипати-це 98-105 грд., на спортивних апаратах доводять навіть до 120грд. У нас я думаю норма-95-98 грд.. ну 92-93, але не 80-це 100%!


то чи може літній чи зимовий варіант термостату впливать на витрати палива? гіпотетично?


Звичайно,... я не знаю в чому різниця між цими термостатами, але той термостат, що тримає мотор холоднішим, збільшує витрату палива, бо мотор хоче багатшу суміш. І на інжекторних моторах ЕБУ зразу на це реагує збільшуючи подачу бензи.
Аватар користувача
yuralev68
Участник движения
 
Повідомлення: 669
З нами з: Чет травня 22, 2008 15:04
Звідки: Івано-Франківськ

Повідомлення maslik » Сер липня 02, 2008 13:29

yuralev68 написав:
maslik написав:
yuralev68 написав:по теорії-чим вища температура мотора (в розумних межах)-тим краще. На моторах без герметичної системи ця температура обмежена закипанням охолоджуючої рідини. На сучасних моторах де тиск в герметичній системі не дає рідині закипати-це 98-105 грд., на спортивних апаратах доводять навіть до 120грд. У нас я думаю норма-95-98 грд.. ну 92-93, але не 80-це 100%!


то чи може літній чи зимовий варіант термостату впливать на витрати палива? гіпотетично?


Звичайно,... я не знаю в чому різниця між цими термостатами, але той термостат, що тримає мотор холоднішим, збільшує витрату палива, бо мотор хоче багатшу суміш. І на інжекторних моторах ЕБУ зразу на це реагує збільшуючи подачу бензи.



в мене кірдикнувсь термостат, я поставив літній, витрата палива не змінилась, в місті 12-13 по трасі при 100 км/год 10-11 л, інжектор і регулятор х.х. чищу через 5-10 тис км
maslik
Участник форума
 
Повідомлення: 168
З нами з: Вів січня 08, 2008 17:17

Поперед.Далі

Повернутись до 3160, 3162 (Симбир), 3163 (Патриот)

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron