Разница в моторах ЗМЗ-24- 01 и УМЗ- 417

Все, что касается двигателя, обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

Повідомлення genadiy » Вів листопада 11, 2008 12:12

Кстати еще один момент по этим движкам.417 голова более правильная по отношению к ГАЗ 24.В сочетании двигатель 24+голова 417 получается очень даже не плохой двигатель.Так раньше было у меня(еще на ГАЗ 69) и так сейчас сделано у кума.
Вы мне сдесь немного заварите,а я уж дома намертво проволкой закручу.
Аватар користувача
genadiy
Член клуба
 
Повідомлення: 2565
З нами з: Пон червня 06, 2005 22:05
Звідки: КИЕВ,ПЕЧЕРСК 067245753пять

Повідомлення yuralev68 » Вів листопада 11, 2008 13:46

У мене блок був УМЗ 2,9л з головкою під 80 бензин, поставив головку під 92 (не пам"ятаю точно маркування, щось було 417, а щось 415), як на мене то на УАЗ кращого мотора може і не треба. І динаміка і тяга-все супер, причому на мостах з ГП - 4,11.

Тепер маю ЗМЗ-402 де стояла форкамерна головка, головку відновити не можу бо немає карба до неї. Зате поршня взяв 95,5 - на 2,7л, ніяк не можу зібрати це все в купу і попробувати.

Товариш з Драгобрата правда вже такий мотор завів, але обкатка....ще також нічого не може сказати для порівняння.
Аватар користувача
yuralev68
Участник движения
 
Повідомлення: 669
З нами з: Чет травня 22, 2008 15:04
Звідки: Івано-Франківськ

Повідомлення genadiy » Вів листопада 11, 2008 13:57

Там нужен карб К156,он специфический как и ГБЦ.Может лучше поставить сразу простую,хоть ту же 417,а то можно попасть на хорошие деньги с К156,тем боле что характеристики форкамерно -факельного (в родном исполнении)ЗМЗ 4022.10 не такие уже и заоблачные.Макс.мощ.105л.сил,крутящий 185 при 2500-3000об.в минуту.
Вы мне сдесь немного заварите,а я уж дома намертво проволкой закручу.
Аватар користувача
genadiy
Член клуба
 
Повідомлення: 2565
З нами з: Пон червня 06, 2005 22:05
Звідки: КИЕВ,ПЕЧЕРСК 067245753пять

Повідомлення yuralev68 » Вів листопада 11, 2008 14:06

genadiy написав:Там нужен карб К156,он специфический как и ГБЦ.Может лучше поставить сразу простую,хоть ту же 417,а то можно попасть на хорошие деньги с К156,тем боле что характеристики форкамерно -факельного (в родном исполнении)ЗМЗ 4022.10 не такие уже и заоблачные.Макс.мощ.105л.сил,крутящий 185 при 2500-3000об.в минуту.


Угу, все так і є, карб К-156 зняли з виробництва, уже давно, я дзвонив на ПЕКАР.
Ставлю просту голову і карб 2107.
Аватар користувача
yuralev68
Участник движения
 
Повідомлення: 669
З нами з: Чет травня 22, 2008 15:04
Звідки: Івано-Франківськ

Поперед.

Повернутись до Двигатель

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей

cron