Після перших виїздів на серйозні покатухи,мені стало чогось нехватати! Коли УАЗи,патрулі,крузери,їдуть топляться,таке витворяють...ми на нивах стояли з відкритими ртами,хотілось так само.От і продав ниву.
За два місяці пошуку,по всій області,був знайдений в газеті оголошень УАЗ-469 (1977) стан 5. Зі слів власника(великий начальник на Львавському танко-ремонтному заводі,робив для себе на Черкаському авто-ремонтному з-д) в звязку з обставинами терміново продавав,машина ляля все в оригіналі[http://offroad.lviv.ua/forum/viewtopic.php?f=1&t=1457&p=13162#p13162]
Від цього моменту почалось будівництво:обрізка арок,встановлення лебідки,диски,гума ЙОКОГАМА геолендер 35\12.5\р15.Мотор стояв від 21 волги,для мене він виявився заслабим

На нинішній день проїхав близько 800км,для порівняння зі старим мотором,можу сказати:це теж саме,що пересісти з ровера на мопед верховину;.Мотор гарно крутиться,працює рівно,не трясе,прихват сила,зі світлофора рвеш всіх без напряга,на пів газа

В планах на весну:дискові гальма,каркас безпеки,люстра,обрізка порогів,бак в салон,та ще багато,богато,чого...
З Шуріком,минулої весни організували виїзд УАЗ-клуба(так-би мовити,Львівської філії)Час-від часу,збираємось,розповідаємо хто-що примастирив,ділимось досвідом.
Прошу прийняти мене,в ряди шанувальників УАЗа.
[/img]