Granader

Тут можно и нужно рассказывать о себе

Модератори: San, Модераторы форума

Granader

Повідомлення Granader » Суб лютого 07, 2009 20:08

Добрий день,ось і вирішив розповісти про себе і те як став власником УАЗа.Звати мне Ігор,народився у м.Львові 22.10.1980.В 1992р батько працював єгерьом і придбав ниву,з нею все власне і почалось:перші болота,засідання,відкопування,тобто серйозне знайомлення з офроудом.До 2005 року ниву добили до ручки,згнила страшно.Звісно робити її ніхто не хотів,і я все взяв в свої руки:рік зварки,покраска,плюс повна переробка ходової і вийшла красуня.[http://offroad.lviv.ua/forum/viewtopic.php?f=14&t=1326&start=75](див червона нива)
Після перших виїздів на серйозні покатухи,мені стало чогось нехватати! Коли УАЗи,патрулі,крузери,їдуть топляться,таке витворяють...ми на нивах стояли з відкритими ртами,хотілось так само.От і продав ниву.
За два місяці пошуку,по всій області,був знайдений в газеті оголошень УАЗ-469 (1977) стан 5. Зі слів власника(великий начальник на Львавському танко-ремонтному заводі,робив для себе на Черкаському авто-ремонтному з-д) в звязку з обставинами терміново продавав,машина ляля все в оригіналі[http://offroad.lviv.ua/forum/viewtopic.php?f=1&t=1457&p=13162#p13162]
Від цього моменту почалось будівництво:обрізка арок,встановлення лебідки,диски,гума ЙОКОГАМА геолендер 35\12.5\р15.Мотор стояв від 21 волги,для мене він виявився заслабим :D .Куплено мотор з ГАЗелі 4215(3 літри).Мотор відразу було розібрано і зробилось слідуюче:колінвал+маховик+корзина(лепесткова)відбалансовані;шатуни,поршня;зважені,кільця польські ПРІМА,розпредвал новий 02,головка полірнута,впускний і випускний колектори підігнані до голови.Після 100км масло замінене на півсинтетику,так буду обкатувати до 2000км,на далі їзда тільки напівсинтетиці.
На нинішній день проїхав близько 800км,для порівняння зі старим мотором,можу сказати:це теж саме,що пересісти з ровера на мопед верховину;.Мотор гарно крутиться,працює рівно,не трясе,прихват сила,зі світлофора рвеш всіх без напряга,на пів газа :D Встановлене електронне запалювання,гена 65А,шнорхель.Недавно придбав резину Фбел-160м,буду рубатись паповному.
В планах на весну:дискові гальма,каркас безпеки,люстра,обрізка порогів,бак в салон,та ще багато,богато,чого...
З Шуріком,минулої весни організували виїзд УАЗ-клуба(так-би мовити,Львівської філії)Час-від часу,збираємось,розповідаємо хто-що примастирив,ділимось досвідом.
Прошу прийняти мене,в ряди шанувальників УАЗа.
[/img]
Аватар користувача
Granader
Участник форума
 
Повідомлення: 78
З нами з: Вів липня 01, 2008 22:53
Звідки: Львів-Ковирі

Повідомлення Erema » Суб лютого 07, 2009 20:18

Добро пожаловать
31512-Бродяга
Аватар користувача
Erema
Участник движения
 
Повідомлення: 262
З нами з: Нед жовтня 26, 2008 12:49
Звідки: Киев(академ городок) 80976267780

Повідомлення Shurik » Суб лютого 07, 2009 20:34

Вітаю і на форумі :)!
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення Granader » Суб лютого 07, 2009 22:23

Фотки з нашого такби-мовити клубного виїзду.http://www.uaz-club.org.ua/gallery/disp ... =367&pos=0
Аватар користувача
Granader
Участник форума
 
Повідомлення: 78
З нами з: Вів липня 01, 2008 22:53
Звідки: Львів-Ковирі

Повідомлення Student » Нед лютого 08, 2009 19:11

Присоединяйся! Очень интересный уаз. А с такими большими колесами есть ли проблемы с полуосями? Какие мосты?
Что не убивает, то делает нас сильнее.
Аватар користувача
Student
Член клуба
 
Повідомлення: 3789
З нами з: Вів березня 27, 2007 17:18
Звідки: Киев, Соломенка
Телефон: +38050949 три три 29
Машина: УАЗ-31514

Повідомлення Granader » Нед лютого 08, 2009 20:01

Мости портали,в знайьомого на закарпатті їздять на гражданських мостах,з БТРівськими блокіровками проблем ніяких нема.Але як кажуть з дуру багато чого можна зламати :D Почитай на УАЗбуці,народ в росії переходить з богерів на Фбел.
Аватар користувача
Granader
Участник форума
 
Повідомлення: 78
З нами з: Вів липня 01, 2008 22:53
Звідки: Львів-Ковирі

Повідомлення yuralev68 » Нед лютого 08, 2009 20:59

Бачив на джип-кросі, живенький уазік, але я думав, що ти в призах будеш. Я з таким мотором на Драгобраті всіх обїхав, доробки такі самі, як в тебе, стояло ще два ел. вентилятори, спереді і ззаді радіатора і карб 151, підшаманений, прискорювальний насос довше поливав при натиснені на гашетку. В запалені , якщо виставиш по стробоскопу часто буває, що низи супер, а на верхах трохи тухне, требе ропилювати місця де грузики випередження розходяться. Ще ГУР в мене був.. Правда мости спайсер стояли, їхав на першій-другій . На портальних можна 2-3-тя. Але на джип-крос колесики треба явно менші (думаю 31", а то і менші, дорожній просвіт і так величезний, зате динаміка виросте суттєво). ну і аморти з газ-53 стояли, на швидкостях розкачки не було.

Вітаю з машинкою!
Аватар користувача
yuralev68
Участник движения
 
Повідомлення: 669
З нами з: Чет травня 22, 2008 15:04
Звідки: Івано-Франківськ

Повідомлення Granader » Нед лютого 08, 2009 22:46

Після першого круга,забився карб,і машина їхала тільки на повному газі,або на холостих.Мені 5 сек невистачило,на3 місце,бо на третьому крузі я заглох на старті :(
Аватар користувача
Granader
Участник форума
 
Повідомлення: 78
З нами з: Вів липня 01, 2008 22:53
Звідки: Львів-Ковирі

Повідомлення Granader » Нед лютого 08, 2009 22:53

В мене теж стоїть електро вентилятор з переду,карб ДААЗ 4178-1107010-40 кажуть якийсь від оки модифікований.Мені підігнали від форда вебр,перша і друга камери відкриваються паралельно,буду пробувати.А амортизатори в мене стоять ще ричажні такі як в ГАЗіку 69.
Аватар користувача
Granader
Участник форума
 
Повідомлення: 78
З нами з: Вів липня 01, 2008 22:53
Звідки: Львів-Ковирі

Повідомлення yuralev68 » Нед лютого 08, 2009 23:37

Granader написав:В мене теж стоїть електро вентилятор з переду,карб ДААЗ 4178-1107010-40 кажуть якийсь від оки модифікований.Мені підігнали від форда вебр,перша і друга камери відкриваються паралельно,буду пробувати.А амортизатори в мене стоять ще ричажні такі як в ГАЗіку 69.


За карб не знаю, чи твій нормальний, але 2,9 твої і кубіки Оки....тільки низи можуть бути добрі, я би ставив 151. Вебер хороша штука, але паралельне відкриття двох камер не є добре. На малих обертах повітря мало іде, а тут ти йому лийнеш бензи море насосом прискорювальним-неправильно, а потім уже фіксоване положення дві камери відкриті повітря іде багато, а потягти бензу не може, теж не добре.. Треба вкручувати хитре око і дивитись , відкриваєш першу камеру суміш нормально, потім бідніє, потім багатіє, відкриваєш другу камеру, суміш біднішає, ну і т.д., треба бавитися і точити ступені на приводі заслонок, щоб відкривались не паралельно, а так , як треба.

Ну а амортики міняй. УАЗ з таким мотором до 130-140 розігнати легко і елементарно і буде тобою теліпати, а при гальмуваннях переставляти.

До речі коли ти заглох ніхто не зрозумів ніфіга.
Так і виходить, там помилка, там помилка, і призів немає, а жаль, бо мали бути. Я на травень своє чудо готую, поганяєм, думаю.
Аватар користувача
yuralev68
Участник движения
 
Повідомлення: 669
З нами з: Чет травня 22, 2008 15:04
Звідки: Івано-Франківськ

Повідомлення MMM » Пон лютого 09, 2009 13:15

Привіт Ігор.
Радий тебе тут бачити :D
Нема таких перешкод щоб комуняки не здолали.
Аватар користувача
MMM
Участник движения
 
Повідомлення: 603
З нами з: П'ят лютого 16, 2007 12:07
Звідки: м.Львів


Повернутись до Актовый зал

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron