Більше реально взяти поломану турбіну з живою частиною та шо повітря качає і крути її вал електродвигуном
(думав про асинхронний двигун і керувати його частотою)
Як на мене шків простіше

Модератор: Модераторы форума
Більше реально взяти поломану турбіну з живою частиною та шо повітря качає і крути її вал електродвигуном
(думав про асинхронний двигун і керувати його частотою)
Серж написав:но с гладким корпусом она пыталась вырватса
Так це нормальна річ, в мене знайомий власник субари розповідав про те, що заміна штатного вихлопу на прямоток теж віднімає 5-10 конейyuralev68 написав: Міряв на стенді. Стенд показав цілих мінус(!) вісімнадцять коней відносно першого заміру без девайса.
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість