мысли на тему ЭЛЕКТРИЧЕСКИЙ ТУРБО-НАГНЕТАТЕЛЬ

Все, что касается двигателя, обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

Повідомлення Shurik » Пон березня 02, 2009 23:05

Більше реально взяти поломану турбіну з живою частиною та шо повітря качає і крути її вал електродвигуном
(думав про асинхронний двигун і керувати його частотою)


Як на мене шків простіше :)
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення DIMON » Пон березня 02, 2009 23:40

Ну вот и пришли к смешиванию турбин, компрессоров и разных типов приводов, Шурик убивай тему.
Сначала газ до отказу, а там поглядим...
31512 - 417 бенз\метан, скор пары, и куча планов...
Аватар користувача
DIMON
Участник движения
 
Повідомлення: 1280
З нами з: Суб липня 14, 2007 13:43
Звідки: Киев, Березняки О5О-845-24-8O

Повідомлення hellcat » Вів березня 03, 2009 0:21

Кстати, у меня когдато валялся в качестве хлама кулер от советского компа на 300м3 в час (или на 60?? не помню блин :). Был он на 220в и 24см размером. Так что хз, по производительности этот может и потянет. Только вот избыточное давление 0.1 бар маловато, было бы 0.5 хотя бы.
Drive... to survive!

УАЗ-31601 '99, УАЗ-452 '85
Аватар користувача
hellcat
Член клуба
 
Повідомлення: 1248
З нами з: Суб січня 06, 2007 12:59
Звідки: Киев

Повідомлення Olexa » Вів березня 03, 2009 1:01

Вообще-то подобные пропеллеры бывают не только компьютерные, но и промышленные. Со своими заморочками и по потоку, и по надёжности, и по условиям окружающей среды. Промышленные с серверными могут пересекаться.
Серж написав:но с гладким корпусом она пыталась вырватса

Гм. А что она будет пытаться вырвать, будучи установленной на моторе? :)
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення сыр » П'ят березня 13, 2009 22:36

что то мне кажется что это все хрень на .... масле!
Зображення
Аватар користувача
сыр
Участник движения
 
Повідомлення: 200
З нами з: Сер січня 07, 2009 0:00
Звідки: киев куреневка, 8(066)1127111

Повідомлення yuralev68 » Суб березня 14, 2009 0:52

ну шо, хто раптом читає розділ тюнінг на субароклубі, той може вже прочитав, а для всіх інших розкажу:
Колега з Луганська тестував якийсь фірмовий американський електрочарджер на Хюндай Купе. Міряв на стенді. Стенд показав цілих мінус(!) вісімнадцять коней відносно першого заміру без девайса. Класно, правда?
___________________________________________

Як дуже треба, то можу і оригінальні ссилки знайти...
Аватар користувача
yuralev68
Участник движения
 
Повідомлення: 669
З нами з: Чет травня 22, 2008 15:04
Звідки: Івано-Франківськ

Повідомлення сыр » Суб березня 14, 2009 17:42

класс! вместо того чтобы прибавлять ,он забирает! похоже на русс.бизнес(купил дорого продал дешиво,а деньги пропил!)
Зображення
Аватар користувача
сыр
Участник движения
 
Повідомлення: 200
З нами з: Сер січня 07, 2009 0:00
Звідки: киев куреневка, 8(066)1127111

Повідомлення Bobikus » Вів травня 19, 2009 11:48

yuralev68 написав: Міряв на стенді. Стенд показав цілих мінус(!) вісімнадцять коней відносно першого заміру без девайса.
Так це нормальна річ, в мене знайомий власник субари розповідав про те, що заміна штатного вихлопу на прямоток теж віднімає 5-10 коней :)

А щодо чудо-турбіни, то достатньо зрозуміти, що на різних обертах тиск та кількість повітря мусять бути різними. Також вони мусять зберігати до грамів точну пропорцію суміші. Тому дотепер у світі на заводах не ставлять електронагнітачі та електрокомпресори.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Поперед.

Повернутись до Двигатель

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron