Глючить карб

Все, что касается двигателя, обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

Повідомлення Bobikus » П'ят лютого 05, 2010 23:40

Теоретично так, але практика тут не завадить, треба крутити та пробувати. Нічим не складніше ніж писати на форумі ;) Взагалі в такому випадку для ідеальної роботи двигуна/тяги/споживання найкраще знайти якийсь гараж чи СТО з газоаналізатором і виставити правильну пропорцію раз і назавжди. Він же зможе показати несправність карба, якщо, наприклад, на низьких чи високих обертах буде бракувати повітря або пального.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Mykola STARyy » Суб лютого 06, 2010 12:50

Більшість проблем подібного типу повязані не з карбом, а з трамблером: зазори на втулках, відцентровий і вакуумний октанкоректори. А ще знос кулачків розпредвала. Його можна провірити при знятій клапанній кришці по висоті підйому ричажків
Гріх сумувати, коли є інші гріхи...
Mykola STARyy
Участник движения
 
Повідомлення: 1174
З нами з: Нед червня 21, 2009 14:36
Звідки: Тернопіль О67 2б 2б 2О7
Машина: УАЗ31512"Бабай"

Повідомлення Марьян Яремко » Суб лютого 06, 2010 13:29

Щодо зносу кулачків,я не думаю,бо УАЗка з 86 року а наїздив "аж"23 тищі (мій дідуля брав з нуля,їздив 3-4 рази на рік,правда перед смертю розморозив блок і я міняв,так що там все хокей).Але в мене є ще питання чи від блоку залежить марка бензину,раньше був на 76,головку не міняв,але тепер на 76 пальці "вилітають".Пробував 50\50 з 92-набагато краще,може він тепер на 92?Чи це залежить тільки від головки блоку?
Аватар користувача
Марьян Яремко
Участник форума
 
Повідомлення: 69
З нами з: Чет січня 21, 2010 21:56
Звідки: Калуш Івано-Франківська обл.

Повідомлення Mykola STARyy » Суб лютого 06, 2010 14:56

Особисто мене традиції вітчизняного автопрому на подібний оптимізм не надихають. Я би перевірив.
Гріх сумувати, коли є інші гріхи...
Mykola STARyy
Участник движения
 
Повідомлення: 1174
З нами з: Нед червня 21, 2009 14:36
Звідки: Тернопіль О67 2б 2б 2О7
Машина: УАЗ31512"Бабай"

Повідомлення Марьян Яремко » Суб лютого 06, 2010 16:08

Так майстер (хороший)все перевіряв.Тиск на холостих під 4 тримає.
Аватар користувача
Марьян Яремко
Участник форума
 
Повідомлення: 69
З нами з: Чет січня 21, 2010 21:56
Звідки: Калуш Івано-Франківська обл.

Повідомлення hellcat » Суб лютого 06, 2010 16:18

Mykola STARyy написав:Більшість проблем подібного типу повязані не з карбом, а з трамблером: зазори на втулках, відцентровий і вакуумний октанкоректори. А ще знос кулачків розпредвала. Його можна провірити при знятій клапанній кришці по висоті підйому ричажків


Для проверки износа можно крышку не снимать - через маслозаливную горловину видны регулировочные винты. Если закручены заподлицо - кулачков уже нет. На 5-6 мм должны выступать над гайкой.
Drive... to survive!

УАЗ-31601 '99, УАЗ-452 '85
Аватар користувача
hellcat
Член клуба
 
Повідомлення: 1248
З нами з: Суб січня 06, 2007 12:59
Звідки: Киев

Повідомлення Mykola STARyy » Суб лютого 06, 2010 17:02

Марьян Яремко написав:Так майстер (хороший)все перевіряв.Тиск на холостих під 4 тримає.
Якщо все провірено і все справне, значить мотор працює чудово і ви до нього придираєтесь, а якщо все таки працює зле, значить щось несправне (зношене, невідрегульоване).Тиск масла прямого звязку зі зносом кулачків не має.
to hellcat,не згоден. Вкручені гвинти не свідчать про знос вершини кулачка, оскільки зазор регулюється на тильному боці. Перевіряти треба саме величину ходу ричажків(чи штанг), причому зношуються найбільше кулачки 1го і 4го циліндрів, так що кришку треба зняти.
Гріх сумувати, коли є інші гріхи...
Mykola STARyy
Участник движения
 
Повідомлення: 1174
З нами з: Нед червня 21, 2009 14:36
Звідки: Тернопіль О67 2б 2б 2О7
Машина: УАЗ31512"Бабай"

Повідомлення Марьян Яремко » Суб лютого 06, 2010 18:36

Mykola STARyy написав:
Марьян Яремко написав:Так майстер (хороший)все перевіряв.Тиск на холостих під 4 тримає.
Якщо все провірено і все справне, значить мотор працює чудово і ви до нього придираєтесь, а якщо все таки працює зле, значить щось несправне (зношене, невідрегульоване).Тиск масла прямого звязку зі зносом кулачків не має.
to hellcat,не згоден. Вкручені гвинти не свідчать про знос вершини кулачка, оскільки зазор регулюється на тильному боці. Перевіряти треба саме величину ходу ричажків(чи штанг), причому зношуються найбільше кулачки 1го і 4го циліндрів, так що кришку треба зняти.

Так мотор і працює чудово,просто є провал при подачі газу,який практично зникає коли двигун досягає робочої температури.Зцим і буду боротись,бо більше 60 не набирає (зняв крильчатку і постійно бавлюсь жалюзямищоб було 85-90-доді все бомба).Тему закрито.
Тел. 0501881111
Аватар користувача
Марьян Яремко
Участник форума
 
Повідомлення: 69
З нами з: Чет січня 21, 2010 21:56
Звідки: Калуш Івано-Франківська обл.

Повідомлення Mykola STARyy » Суб лютого 06, 2010 18:44

Так термостат постав.
Гріх сумувати, коли є інші гріхи...
Mykola STARyy
Участник движения
 
Повідомлення: 1174
З нами з: Нед червня 21, 2009 14:36
Звідки: Тернопіль О67 2б 2б 2О7
Машина: УАЗ31512"Бабай"

Повідомлення Марьян Яремко » Суб лютого 06, 2010 19:25

Поставив новий,говно видно.Буду ставити мерсовский
Тел. 0501881111
Аватар користувача
Марьян Яремко
Участник форума
 
Повідомлення: 69
З нами з: Чет січня 21, 2010 21:56
Звідки: Калуш Івано-Франківська обл.

Повідомлення hellcat » Нед лютого 07, 2010 1:12

Mykola STARyy написав:to hellcat,не згоден. Вкручені гвинти не свідчать про знос вершини кулачка, оскільки зазор регулюється на тильному боці. Перевіряти треба саме величину ходу ричажків(чи штанг), причому зношуються найбільше кулачки 1го і 4го циліндрів, так що кришку треба зняти.


Я когда свой изношенный РВ выкинул и новый поставил как раз на 5мм в среднем все винты выкрутил.
Drive... to survive!

УАЗ-31601 '99, УАЗ-452 '85
Аватар користувача
hellcat
Член клуба
 
Повідомлення: 1248
З нами з: Суб січня 06, 2007 12:59
Звідки: Киев

Повідомлення Drifter » Нед лютого 07, 2010 11:48

hellcat написав:
Mykola STARyy написав:to hellcat,не згоден. Вкручені гвинти не свідчать про знос вершини кулачка, оскільки зазор регулюється на тильному боці. Перевіряти треба саме величину ходу ричажків(чи штанг), причому зношуються найбільше кулачки 1го і 4го циліндрів, так що кришку треба зняти.


Я когда свой изношенный РВ выкинул и новый поставил как раз на 5мм в среднем все винты выкрутил.


На глибину вкручування регулювалих гвинтів впливаютьтакож довжина штанг (бувають різні), та висота головки блоку циліндрів, так що кришку краще зняти і дивитися яка величина ходу клапана.
Жизнь на колесах - это пятая стихия.
(с) Люмен
УАЗ-3303, ГАЗ-69,ГАЗ-31105, Nissan Patrol Y60 4.2D
http://drifter-69.io.ua/
Аватар користувача
Drifter
Член клуба
 
Повідомлення: 2124
З нами з: Чет листопада 08, 2007 17:23
Звідки: Житомирська обл., м. Баранівка 80677759069

Поперед.

Повернутись до Двигатель

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Google [Bot] і 1 гість

cron