
Модератор: Модераторы форума
Mykola STARyy написав:Більшість проблем подібного типу повязані не з карбом, а з трамблером: зазори на втулках, відцентровий і вакуумний октанкоректори. А ще знос кулачків розпредвала. Його можна провірити при знятій клапанній кришці по висоті підйому ричажків
Якщо все провірено і все справне, значить мотор працює чудово і ви до нього придираєтесь, а якщо все таки працює зле, значить щось несправне (зношене, невідрегульоване).Тиск масла прямого звязку зі зносом кулачків не має.Марьян Яремко написав:Так майстер (хороший)все перевіряв.Тиск на холостих під 4 тримає.
Mykola STARyy написав:Якщо все провірено і все справне, значить мотор працює чудово і ви до нього придираєтесь, а якщо все таки працює зле, значить щось несправне (зношене, невідрегульоване).Тиск масла прямого звязку зі зносом кулачків не має.Марьян Яремко написав:Так майстер (хороший)все перевіряв.Тиск на холостих під 4 тримає.
to hellcat,не згоден. Вкручені гвинти не свідчать про знос вершини кулачка, оскільки зазор регулюється на тильному боці. Перевіряти треба саме величину ходу ричажків(чи штанг), причому зношуються найбільше кулачки 1го і 4го циліндрів, так що кришку треба зняти.
Mykola STARyy написав:to hellcat,не згоден. Вкручені гвинти не свідчать про знос вершини кулачка, оскільки зазор регулюється на тильному боці. Перевіряти треба саме величину ходу ричажків(чи штанг), причому зношуються найбільше кулачки 1го і 4го циліндрів, так що кришку треба зняти.
hellcat написав:Mykola STARyy написав:to hellcat,не згоден. Вкручені гвинти не свідчать про знос вершини кулачка, оскільки зазор регулюється на тильному боці. Перевіряти треба саме величину ходу ричажків(чи штанг), причому зношуються найбільше кулачки 1го і 4го циліндрів, так що кришку треба зняти.
Я когда свой изношенный РВ выкинул и новый поставил как раз на 5мм в среднем все винты выкрутил.
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість