SEAL написав:Вопросы к корифеям по поводу лифта подвески.
1.При лифте подвески серьгами проворачиваются ли мосты?
2. При замене серьг на Газелькины вместо штатных болтов используют М16 и стальные втулки. Как избежать проворота их на болтах на ходу, чтобы заставить рессору вращаться вокруг резинок?
3. Насколько можно увеличить длину серьг без большого изменения угла работы карданов или как восстановить их соосность?
4. Есть рекомендации по опусканию задней опоры двигла (т.е. коробки). Как ето сделать практически, чтобы не изменять углы работы карданов при удлинении серьг?
Я - не корифей, тому відповім.
1.Так, провертаються.
2.Запобіганню провороту втулок слугує повна затяжка болтів: втулка міцно затискається між "щоками" серьги. Доречі, ресора не повинна провертатись навколо гумових втулок - втулка затиснута у вузлі і саме вона працює на скручування, як будь-який інший сайлентблок.
3.Довжина ГАЗелевської серьги дозволяє не вживати якихось додаткових заходів з компенсації провороту заднього мосту, стосовно переднього - при старій конструкції (серьга спереду) так само, а якщо серьга позаду, то мабуть треба, напевно не скажу

.
4.В результаті опускання лише задньої опори двигуна кути карданів неодмінно зміняться: задній кардан "випрямиться", а передній - "заломиться".